Üye adı:parabaz66
Kayıt tarihi:20 Nisan 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:8278
Üye puanı:639
Takipçileri:108
Takip edilen:32
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:6 Haziran 1985
Meslek:Kamu çalışanı
Yaşadığı yer:Yozgat
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()gelişmeleri takip eden üstadlarımız burayada yazacaklardır umarım
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()hocam vaktin varsa şu bant takibi olayını biraz açarmısın
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()stresli gördüm seni hocam
hakan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()halkbankası şu anda euro da düşük fiyat veriyo düşücek mi ne ki :))
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()parite şu anda halkbankasında 1, 1152
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()kaç parite yle geçiş yaptın üstad bende aslında dün geçecektim ama bugün ki açıklamalar doğrultusunda hareket edeyim dedim bakalım izleyip göreceğiz
cengo61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()tşk ederim muhterem hocam siz bugün burdasınız işlerin yoğunluğu azmı bugün
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()üstad 3, 30 da satış gelirse zarar etmiyor ama onun üstü gelmesse parite ye geçip döviz arttırıp dolar daki yukarı yönü bekleyerek kara geçmek sizce nasıl olur elimde tl de var düşerse alma şansım da var
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()Yarin faiz kararı mb başkanı açıklamalarıyla biraz daha netlik kazanır umarım
explorer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için parabaz66 yorumu ()Aynen admin herkes terste ve ne yapacağını bilmiyor varsa sen bize bir yol goster
admin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()Yarin ya alim yada parite yapcam
explorer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()Hocam sen targettesin sorun yok 24 saat işlem yolun var bizimki banka işi olduğu için sabah açılışa göre bakalim nasıl bir işlem yaparız
hakan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()Kendime sinir oldum bugün mause elinde bir türlü tıklayıp alamadim keske alsaydim diyorum kar etmese bile ortalamam duserdi elimdeki son parça tl çünkü
hakan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()Hocam faiz arttırımı olursa eger euro ya yansıma pozitif olarak gerçekleşir deilmi
hakan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()Tek ederim ustad
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()Hocam yarın ki faiz kararı saat kacta bilgin var mi
hakan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()Hocam bende diyodun ki acaba benim gibi düşünen de varmi valla aynı kanidayim bende ne yapacagimi bilemedim sabırla devam yola
hakan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()Hocam ben sabah 3. 2780 den yakaladım elinde tl de vardı almadim sonra gördü 3. 30 u senin dediğin gibi zarar çıkardı kismet
hakan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()şu andaki tabloda parite için ne derseniz hocam
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için parabaz66 yorumu ()sabah siz olsaydınız aslında sorup euro alacaktım 3, 2780 den alım fırsatı verdi ama tedirgin oldum alamadım 3, 2990 falan gördün kar satışı gelmişti az da olsa
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)