Üye adı:papatyalar
Kayıt tarihi:10 Mart 2022
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:5067
Üye puanı:253
Takipçileri:15
Takip edilen:34
Baktığı sayfa:Bildirimleri okuyor (24.6.2026 08:41:44)
Cezalar: Altin.in kurallarına uymayan ve üyelerine yakışmayan üslup, polemik, tartışma, konu dışı yorumlar, ilgisiz grafik paylaşımı, geri bildirim ihlali ve/veya reklam paylaşımı nedeniyle bu üyeliğin bazı hakları 28 Haziran 2026, 15:03:24 tarihine kadar devredışı bırakılmıştır.
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:6 Kasım 1978
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Osmaniye
Ne siyaseti severim nede siyasetçiyi. Çünkü ben insan olmayı seçtim.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Ons için papatyalar yorumu ()Ustam 1900 uzak değil allah 1800 den korusun. 1950 ortalaması olacak ytd
ARMAGEDDON_07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için papatyalar yorumu ()İşte sıkıntımız buuu
peace35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için papatyalar yorumu ()Aslında herkes birşeyler alsa satsa. Ve hatta üretse TL de kazanır. TL demek biz demek değilmiyiz. Yetersiz politikalardan dolayı hazırcı bir nesil yetişiyor
Atikop için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için papatyalar yorumu ()Üstadım işte o alınacak şeye sadece dolar olarak bakmamalı. İmkanı olan fındık fıstık arpa buğday almalı.
Atikop için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için papatyalar yorumu ()Nas demesen iyiydi. Allah affetsin deyip gireceğim faize
networkksk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için papatyalar yorumu ()Bugünden sonra gergin kkm ödeme günüdür. Hangi birgün baskılanacak. Onu biraz zor yaparlar.
İKİNCİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için papatyalar yorumu ()Ozaman girmek lazım. Yarın birgün Karadeniz'de sulh olduğunda illaki salınacak biraz.
Sabancı74 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için papatyalar yorumu ()Döviz artınca kur farkını ödemiyorlarmı.
networkksk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için papatyalar yorumu ()Yalnız olmadığıma sevinemiyorum. Nezaman gülecek bu kader bana.
peace35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için papatyalar yorumu ()Fiba fx kullanıyorum kazanamıyorum. Sıradan bankanın yüksek makasıyla kazanıyorum diyenlere şaşıyorum. Kurun durumunu kestiremiyorum. Alıyorum dşyor satıyorum bir saat sonra arkasından bakakalıyorum.
peace35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için papatyalar yorumu ()Güzel soru. Kur şimdi nasıl. Yüksekmi düşükmü.
peace35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için papatyalar yorumu ()İki aydın üç kez aldım sattım şuan %2 kazandım. Alınacak seviye ile satılacak seviyeyi tutturamıyorum. Beş parça denedim nasip işleri birazda. Işıltıya takıldı bizim birikimler.
Mirgasur için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için papatyalar yorumu ()Onu diyenlerin elinde TL pusuda bekliyorlar
Pink_eagle için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için papatyalar yorumu ()Katılıyorum. Elimde olanın yarısını kkm yarısını al sat için kullanıcağım. Bakalım Ayşe teyze gibi makasamı takılırız yoksa Zeynep hanım gibi bir miktar elde edermiyiz.
Sabancı74 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için papatyalar yorumu ()O şekeri satana sorsan malım değerini buldu diyyor. Bazen yaşam zevkimizi yok ediyolar
Sabancı74 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için papatyalar yorumu ()Bende tasarrufumun bir miktarını kkm deneyeceğim sanırım. Bakalım nasıl olacak.
Sabancı74 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için papatyalar yorumu ()Orda dur. Onu bende istiyorum abim.
Sabancı74 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için papatyalar yorumu ()Hepimiz para araba evi yani elimizde ne varsa değer kazansın istiyoruz.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için papatyalar yorumu ()İnan'ın ben üç sefer al sat yaptım ikisinde vergiyi zor kurtardım zarar kes yapmak için. Üçüncüne ise %2
Sabancı74 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için papatyalar yorumu ()Hımm. Onu bilmiyordum. Tşk
erkanv8 için cevaplandı (yorumu göster)