Üye adı:özüm76
Kayıt tarihi:21 Şubat 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:326
Üye puanı:16
Takipçileri:1
Takip edilen:13
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Sağol ablacım İyiki varsın:)
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()@keten_prenses ablacım rheag yorumunu merak ediyor m sana zahmet
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()@keten_prenses ablacım hoşgeldin müsait olduğunda rheag ve sasa yorumunu alabilirmiyim sasa duzeltmesini bitirdimii
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()@SERseri4LBAY rheag tavan abi inşallah yarında tavan:)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()@SERseri4LBAY günaydın abi bol kazançlar Alcatel için yorum unu alabilirmiyim
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Günaydın abi bol kazançlar. alcatel için yorumunu alabilirmiyim
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Abi musaitsen rheag destekler altta kac
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Nereye aa:(
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Mktk tavan
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Silkeleme değil bu
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Küçük bir destek attım hadi artık:)
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Evet abi ben yarına maktk yada vesbeye yüklü gireceğim nasipse . pegayi verdik eylüle inşallah
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Abi 15,62 kar alis yeri derken oraya kadar yürür sonra salarlar mi demek istedi
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Bukadar detaylı baktığın için çok teşekkürler Allah sağlık huzur mutluluk versin birini bin etsin abim .. hepsini not aldım tekrar çok sağol.
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Abi birde ben yorayim seni sasa için:) hakkını helal et abi çok görüyoruz seni @SERseri4LBAY
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Sasa için ne dersin abi
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()İnşallah abi sayende Allah razı olsun:)
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ():))sağol abi umut fakirin ekmeği :)))
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()@SERseri4LBAY günaydın abi sasa da çekilme olabilir mi birde haftaya Pegasus atak yapabilirmi sanki çok sıkıştı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Sağol abi iyiyiz sende iyisin şükür , yerin çok belliydi:) iyi akşamlar
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)