Üye adı:özüm76
Kayıt tarihi:21 Şubat 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:326
Üye puanı:16
Takipçileri:1
Takip edilen:13
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Klnma için ne dir yorumunuz
Tahsin_34_36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Teşekkür ederim bu detayı bilmiyirdum
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()%1e düşmesi piyasayı nasıl etkiler
özüm76 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Bu swap haberi ne anlama geliyor bı aciklarmisiniz şimdi okudum
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Siz de mi alacaksiniz
Dunyavenüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()@Guiding_1 merhaba hocam DOKTA ve Klnma için yorumunuzu alabilirmiyim, DOKTA sanki yolu uzun mu? Klnma eski yerine gelir mi ikisinden birini almayı düşünüyorum ama fikriniz onemli benim icin
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Yok ablacım görünmüyor
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Konu: 11 Nisan 2020 ahmett0707 Bist grafikli yorumu
Valla müthiş tespit
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Konu: Ytd 4.90 altı stop.. Görüntü ışıklı :)
Ablacım klnma için yorumunu alabilir miyim DOKTA ve Klnma arasında kaldım pzt alım düşnyru.
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Çok Teşekkür ederim
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Ahmet bey size zahmet DOKTA için yorum alabilirmiyim
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()DOKTA takip eden var mı arkadaşlar hareketleri nasıldır. Yolu var gibi görünüyor
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Merhabalar DOKTA hiç izkemedigim bir kağıt bilgisi olan paylaşabilir mi hareketleri nasıldır alınır mı tahtacisi?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Düzeltme yapabilurmi hocam
özüm76 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()@ahmett0707 Ahmet bey Pegasus grafiği yorumlayabilirmisiniz
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Çok teşekkür ederim
Guiding_1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Hocam uzun vade Pegasus dusunuyorum yüklü alim yapacağım sizin de fikrinizi almak istiyorum
Guiding_1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Prenses ablam pgsus için ne düşünüyorsun
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()bugunde bizi sikkeler mi acaba endeks
hkyr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için özüm76 yorumu ()Yani 95 çıkıp 93 üye silkelerler mi
Metehan001 için cevaplandı (yorumu göster)