Üye adı:Ozgun1
Kayıt tarihi:19 Ocak 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:282
Üye puanı:8
Takipçileri:5
Takip edilen:102
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:17 Nisan 1991
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ozgun1 yorumu ()Bekliniz nedir dolar da satis yapalım mı
Melan_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ozgun1 yorumu ()Hocam dolar dan çıkayım mı beklenti nedir
SurpRise için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ozgun1 yorumu ()Hocam şimdi girebildim cevabınız için teşekkür ederimm ağzınıza sağlık aklımdan ve kalbimden geçenleri söylemişsiniz . Önce sağlık geri kalan herşey boş..
SurpRise için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ozgun1 yorumu ()Hocam 2. 62 ort dolar ım var , elimde birazda tl var napmalıyım sizce
SurpRise için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ozgun1 yorumu ()Teşekkür ederim abi
alibodrum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ozgun1 yorumu ()Usta 2. 62 ortla yüklü dolar dayım elimde tl de var sizce napmalıyım
alibodrum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ozgun1 yorumu ()Abi 2. 62 ort yüklü dolar ım var sizce napmalıyım zararına satayım mı
Opti için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ozgun1 yorumu ()Ali bey 2. 62 ort. dolar ım var , elimde tl de var napayım , bu dolar batırır mı bizi
alibodrum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ozgun1 yorumu ()Hocam 2, 62 den yüklü dolar ım var ne yapmalıyım sizce elimde tl de var
TrendLINE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ozgun1 yorumu ()Abi 2. 62 ile dolar da kaldım battık battık
alibodrum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ozgun1 yorumu ()Seninle birlikteyim hocam
Opti için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ozgun1 yorumu ()Abi sen full dolar da misin
alibodrum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ozgun1 yorumu ()Abi dolar alınır mı
alibodrum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ozgun1 yorumu ()Erhan bey dolar alımı yapılır mı burdan
masterErhan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ozgun1 yorumu ()Abi yarın dolar alımı yapılır mı
HURDACI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ozgun1 yorumu ()dolar da beklentiniz nedir?
__içimdeki_his__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ozgun1 yorumu ()Abi dolar da yön yukarı mı alım yaptım 2. 623 ten akbankta çok makas var
burak_1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ozgun1 yorumu ()dolar mı abi
alibodrum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ozgun1 yorumu ()Abi alınır mı buradan
Opti için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ozgun1 yorumu ()Abi alım yapılır mı burdan
burak_1 için cevaplandı (yorumu göster)