Üye adı:ozelari
Kayıt tarihi:13 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:96
Üye puanı:6
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ozelari yorumu ()Mahkeme ne zaman olumlu mu etkiler ki?
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ozelari yorumu ()Portföyü temizledikten sonra ful sodaya girmiştim kısa vadede çıkarım düşüncesi ile
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ozelari yorumu ()Bende de tl kalmadı, alınabilecek kağıtlar gidiyor :(
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ozelari yorumu ()Çıkmadım henüz hocam bekliyorum
Grimor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ozelari yorumu ()hocam sodayı naptınız?
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ozelari yorumu ()Hocam SODA yı naptınız duruyor mu?
Grimor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ozelari yorumu ()Normalde ful girmezdim fed öncesi hisseleri temizleyince buna ful girdim
ozelari için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ozelari yorumu ()hocam soda var mıydı sizde
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ozelari yorumu ()umarım.. olan küçük yatırımcıya olur yine..
Grimor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ozelari yorumu ()7, 20 de terste kaldım
Grimor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ozelari yorumu ()günaydınlar.. Soda hedefiniz nedir, terste kaldım?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ozelari yorumu ()soda alındı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ozelari yorumu ()hocam kaçtan aldınız
Metehan001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ozelari yorumu ()hocam sizde ttkom var mı?
Atıl_Kurt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ozelari yorumu ()Hocam ipeke naptınız?
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ozelari yorumu ()bereketli olsun hocam
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ozelari yorumu ()hocam sizde var mıydı ipeke, 5. 04'ten yolladım ben
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ozelari yorumu ()hocam kristal çıktınız mı? şu an alınır mı?
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ozelari yorumu ()hocam ipeke alındı. Satış hedefiniz nedir?
Atıl_Kurt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ozelari yorumu ()SASA güzel yükseldi. 10, 33 kırdı gibi girmeyi düşünen var mı