Üye adı:ozdemirilhan
Kayıt tarihi:24 Haziran 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2267
Üye puanı:53
Takipçileri:3
Takip edilen:18
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ozdemirilhan yorumu ()Bu abd verilerinden sonra dolar cikar deniyor abi tabi ons icinde 1700 ler konusuluyor olurmu sence sell de pozisyonum var 1729 dan?
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ozdemirilhan yorumu ()Abi durumlar nedir sence 7.99 tmm deyip gidermi bakabildin mi hic:):)
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ozdemirilhan yorumu ()Abi ufak ufak da yukari kacabilirim. bak ona gore diyor sanki:):)
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ozdemirilhan yorumu ()Abi inşAllah o kadar terse dustum kar alir cikarsam tadindan yenmez
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ozdemirilhan yorumu ()Abi dolar vs birkac islem acik bende hepsi kapali degil ons kapali ama
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ozdemirilhan yorumu ()Abi kaca kadar cekilir sence bu
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ozdemirilhan yorumu ()Abi kapamadim bekliyorum sagolasin:)
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ozdemirilhan yorumu ()Verdjm gitti:)
mmtckr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ozdemirilhan yorumu ()İnsanin veresi geliyor :)
mmtckr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ozdemirilhan yorumu ()Verdin mi selli:)
mmtckr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ozdemirilhan yorumu ()Aziz abi buralardan mi doner sence yoksa daha yukarisi varmi abi :) illaki yukari ihtimali var ama garantisi yok ama tahminin buralardan tekrar asagimi olur
Aziz7117 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ozdemirilhan yorumu ()Abi bobin yukarimi aticak asagimi:)
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ozdemirilhan yorumu ()Yine gidiyo yukari nabsam bilemedim @Vedolizim abi senin dusuncelerin nedir dolar hakkinda beklemelimiyim sence?
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ozdemirilhan yorumu ()Var abi 4 fln abi
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ozdemirilhan yorumu ()Abi ben beklicem bakalim neler olacak ama 8.00 altina duserse akar gider asagiya sanki:)
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ozdemirilhan yorumu ()Abi sence ne yapayim peki tavsiyen ne olur
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ozdemirilhan yorumu ()Abi duruyor valla dusrr diye bekliyorum sence ne yapayim
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ozdemirilhan yorumu ()Kral valla durumlar. karisik. dolar a sell verdim girdi cikarmaya calisiyorum her yerden vuruyorlar
mmtckr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ozdemirilhan yorumu ()Abi cok terse birakri zararina vermeyim dedim bugun belki biraz iner diye hep cikti bi mudahale yaparlar herhalde abi yoksa hicbisey yapmadan yukarimi gider sence bu
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için ozdemirilhan yorumu ()@Kriyt abi dolar fena ezdi beni abi hic asagi vermedi ne yapayim ben fena sıkıstim