Üye adı:özcan_bilgin
Kayıt tarihi:18 Şubat 2021
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:4284
Üye puanı:69
Takipçileri:27
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:10 Şubat 1984
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Antalya
nasib ten ötesi yok
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için özcan_bilgin yorumu ()1300 geliyor. ))) yav şaka
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için özcan_bilgin yorumu ()gümüş 26.70 26.90.. bu enderler böyle giderse emtianın BUGDAYI bile para edmez
0BeğenmedimŞikayet
Ons için özcan_bilgin yorumu ()abi 1565 e 280 usd var sen bir düşün
Aziz7117 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için özcan_bilgin yorumu ()gece n sene gibi olmasin. )))
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için özcan_bilgin yorumu ()bankalar en az_ 3 50 'nın satsak 16 nın var- dı temız
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için özcan_bilgin yorumu ()evet gümüş yallah 27 'ın Altın a
0BeğenmedimŞikayet
Ons için özcan_bilgin yorumu ()adam 'ın kralıı bu gece nssdag da zbıraz daha severlerde. 12600 destek gelıyor.. ınfın mı. anime varsa satışa olur mecbur satacak.. ons gümüş. crıpto culara kıxılay taziye çadırı yolluyor. ))
Aziz7117 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için özcan_bilgin yorumu ()endex dhortt dedım @Kriyt parayı bulmuştuk adımızı ikinci lidyalılar olucaktı.. )))
Aziz7117 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için özcan_bilgin yorumu ()nasdag patlıyor.. biz im borsada banka alan lar . geçmiş olsun.. pazartesi
0BeğenmedimŞikayet
Ons için özcan_bilgin yorumu ()NASDAG PATLADIĞI için kısım kısım ons satış teminat için bunu bilin... NASDAG 13.000KIRDI 12900
0BeğenmedimŞikayet
Ons için özcan_bilgin yorumu ()essalaaa... ons içinin essais
0BeğenmedimŞikayet
Ons için özcan_bilgin yorumu ()saol fıratımm sanada hayır lı bayramlar.. kardeş im . allahın rahmetı bereket i üstünüze antalya dsn selamlar
Frtclk9090 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için özcan_bilgin yorumu ()senle 3 gün önce toyda konuştuk gümüş 27.50 gecem sene ve grafikte direnç ve. bu enflasyinn bahanesi oldu..
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için özcan_bilgin yorumu ()VIX ENDEX (KORKU ENDEX) % 24 ons toplamaz boşuna beklemeyin.. bu gün VIX UÇMUŞ
0BeğenmedimŞikayet
Ons için özcan_bilgin yorumu ()NASDAG TURŞU... OLMUŞ kim topludan. bir % 2 DAHA düşerse. ONS TABAN LAR. .. TEKNOLOJI ÇÖKERSE ilk GÜMÜŞ ÇÖKER iddialıyım.. meraklısı araştırsın.. onalar düzelmesi biraz zaman alıcak.. GÜMÜŞ ONS .. GEÇENDE YAZDIM 25. LERE inmeli yükselmek için
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için özcan_bilgin yorumu ()bqlon patlıyor.. nasdag %2.5 ..13.000 puannı kırıyır aşsa... dow ..33.525... buralar geliyorsa... büyük teminat açığı kurbanı. lazım gel. onscuk. seni satalım tesla ya apple yazık derler. agamm
0BeğenmedimŞikayet
Ons için özcan_bilgin yorumu ()qnb vakıf halk vıopta pazartesı bak kim aldı kim satıyor anlarsın
PLTİN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için özcan_bilgin yorumu ()düşecek inşallah bekliyorum..a
Aziz7117 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için özcan_bilgin yorumu ()platin bu usd TRY BEN VIOPTA 06 VADE satıcı grupları var bu gün ve yarın çıksa bile viop pazartesi acar açmaz satıcı grub..8.44 46
basar aşsa yutdışı yükselse bile DXY. VIOPTA BAŞAR AŞSA OLMADI ACIGA SATAR.. MERKEZ ENN BUYUK OYUNCU VIOP OPSIYON PİYASASI Bilen beni anlar
PLTİN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için özcan_bilgin yorumu ()şaka şaka 010 açtım 1820 den 1821 den emirli ... %%%
Aziz7117 için cevaplandı (yorumu göster)