Üye adı:Orhanoner
Kayıt tarihi:17 Şubat 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2929
Üye puanı:196
Takipçileri:83
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Her zaman hislerimle hareket ederim.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Orhanoner yorumu ()7.9950 de satış gelmesi de enteresan bi kere 7.9950 gelir satarlar kaç defa deniyor her defasında ne satışı bu. Yada fx te aşağı yukarı oyun yapıyorlar
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Orhanoner yorumu ()7.90 bile kırılmıyor ki 7.70 rüya gibi şu ortamda
eldablo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Orhanoner yorumu ()8.00 8.03 8.05 8.07 dediğin gibi istikrarlı düşmeden tırmanırsa bu gidiyor diye girişler artacaktır daha sert yükselecektir
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Orhanoner yorumu ()Bu sefer 8 i delip geçecek gibi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Orhanoner yorumu ()Borsa çok çakıldı o malum gün noldu elinde tl olan düşükten daldı panik girişleri idi... Ama gidip geleceği yer yine aşağısı bence bu güven ortamında
Beyhude_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Orhanoner yorumu ()zaten 8.50 desede satılmaz ip koptu gideceği yer çok şuan ki şu güne göre konuşuyorum . şelaleciler kızmayın sakın olumlu haber gelsin elimde dolar gram var diye hala çıkar asla demem
esmirs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Orhanoner yorumu ()Borsa göçüyo kaptan... Flikaları hazırlayın. Önce çocuklar ve kadınlar...
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Orhanoner yorumu ()Nasıl buralarda geziniyor hala ona şaşıyorum o kadar olumsuz bilgiye rağmen. Uçup kaçması lazımdı Tam psikolojik sınırda hala...8. i geçse işler kolaylaşıcak ta
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Orhanoner yorumu ()Sevim koooşşş dolar çıkıyooo
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Orhanoner yorumu ()borsa yine göçüyo
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Orhanoner yorumu ()Bu sefer gidici gibi yukarı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Orhanoner yorumu ()Neremiz orjinal ki hayatımızda. Türkiye böyle gittikçe orjinal olan yerlerimizde yan sanayi takmak zorunda kalıcaz :)
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Orhanoner yorumu ()Bu sefer denge kalmadı kanımca çok kötü kopacak..
Bluemoon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Orhanoner yorumu ()Fişekçi Orhan geldi dolar atağa geçti :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Orhanoner yorumu ()7.90 Altın a da inmeyen dolar da çıkar. Hep işin bu kısmını atlıyorsunuz
dimağ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Orhanoner yorumu ()Aslında piyasaya göre çok belli de nereye gideceği bu kadar habere göre aşağı salarsa pes derim
Mükremin için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Orhanoner yorumu ()Dün biseyler aciklanmaliydi en azından akşam üzeri bence bugün boş geçecek kiyamet yine yarın piyasa kapanınca kopacak gece yarısı
demir2701 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Orhanoner yorumu ()Kac gundur deniyor olmadığında aşağı sarktigini gördünüz mü?
DavutDavut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Orhanoner yorumu ()Düşürecek kaos ta yok
demir2701 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Orhanoner yorumu ()Boşuna demiyoruz burası Türkiye :)
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)