Üye adı:orca_
Kayıt tarihi:6 Nisan 2017
Durum:Bu üyelik site kuralları gereği iptal edilmiştir.
Yorum sayısı:6852
Üye puanı:550
Takipçileri:32
Takip edilen:29
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
merhaba
beyan ediyorum ki :)
ben nacizhane orta boy okyanus balınasıyımdır... burada bulunma amacım bılen arkadaşlarımızın bılgilerinden faydalanmak... eğlenceyi severim... sağolsun admin yıldız vermiş fakat kesinlikle bir gün tavsiye verirsem tavsiyeme uymayınız :)) ben bir şey bilmiyorum soylediklerim sadece kendimi bağlar.. yatırım tavsiyesi olamaz. :))
Gram Altın:65 Gram altını var
Puan:132,18 Nakit puanı var
T. Puan:396562,3375 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()bır cılgınlık yapıp 5, 0869 dan gbp aldım allah sonumu hayır etsın :)))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ():))) tamam canım sagolasın
Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()kesınlıkle :) ben hıc cay ıcmedıgımden bırde acaıp ıyı gelıyor bana.. :) bu sırınlıgımı ona borcluyum dermısım hahaha :D
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()hımm pekı cancan :)
Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()kahveyı bulanı kutsamakla mesgulum su an :) ama ıyıyım.. :)
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()gunaydın @Murat_2017
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()@Ademistos gbp ye baktınmı hıc ? bugun baya bır acıklama var ondada..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()ılgınc bugun bır suru abd verısı var be normal saattemı acıklanıcak... onlarda gece degılmı yahu ?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ():)) de bakalım sana serbest...
Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()günaydın.. hayırlı salılar..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()ama ole guzel olmuyo kıyı kıyı hıssettırmeden gıtmek :) yoklugumu hıssedın ıstıyorum belkıde :P :)))
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()ıyı aksamlar arkadaslar..
sımdılık bu kız kacarrr
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için orca_ yorumu ()ordinoryus :PP :)))
disci1980 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için orca_ yorumu ()hımm dogru :))) bak o derece anlamıyorum ıste dusun!
disci1980 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()gunaydınnn
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için orca_ yorumu ()tabıkı haklısın.. bereketı ıcınde olsun guzel kagıt :) bısı sorcam turk hısselerı dısındada hısse alınabılıyormu ?
disci1980 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()hahah akıllı erkek boyle cevap verır zaten afferın :)))
safakkrall için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()olmadı bıraz bıraz cık yenıden al en azından karını yok etmıs olmazsın belkı bı fıkır sadece.. bılemıyorum hıc.. gercekten ama zararın olmasında pat dıye dustumu sızınkıde dırekt ınıyor sankı yaw :)
disci1980 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()neee cıddımısınız ??
Richii_richhh için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()tabıkıde amac o :P sızı çökertip yönetimi ele gecirmek :)))
Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)