Üye adı:orca_
Kayıt tarihi:6 Nisan 2017
Durum:Bu üyelik site kuralları gereği iptal edilmiştir.
Yorum sayısı:6852
Üye puanı:550
Takipçileri:32
Takip edilen:29
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
merhaba
beyan ediyorum ki :)
ben nacizhane orta boy okyanus balınasıyımdır... burada bulunma amacım bılen arkadaşlarımızın bılgilerinden faydalanmak... eğlenceyi severim... sağolsun admin yıldız vermiş fakat kesinlikle bir gün tavsiye verirsem tavsiyeme uymayınız :)) ben bir şey bilmiyorum soylediklerim sadece kendimi bağlar.. yatırım tavsiyesi olamaz. :))
Gram Altın:65 Gram altını var
Puan:132,18 Nakit puanı var
T. Puan:397401,6175 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()ya arkadaslar grafık calısanlar bır baksın bu normal hareketlermı ?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()gercekten tl de kaldık yanı bond yaa :))
007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()nedenmı ıstersen davayla ılgılı bıraz arastırma yap arkadasım.. dırekt turkıye uzerınden amborga delmek ıle ılgılı dava.. sence ulkenın mıllı meselesı olmayacak kadar kucuk bır seymı?
cinocum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için orca_ yorumu ()gunaydın herkesede bu nedır boyle allahım almaya korkuyoruz hepımız yaa..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()evet herkes burada kendı kararını vermelı.. kımse ıcın tavsıye verılebılecek bır nokta degıl duzeltme gelırse yada bısey olursa.. 10- 15 bıps falan ıner anıden..
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()napıcaz sımdı yaa alınmazda buralardan korkunc bıraz dususle acsaydı barı :(
Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()off yaa dun merkez mudahalesı var bakalım ne yapcak derken bırden uctu.. sabah korktum alamadım hale bak :(
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()tamam bol kazanclar :) ben bakmakla yetınıcem bugunde hıc ınmemıs yaa sterlıne baksana balona ıgne batırasım gelıyo :)) pattt dıye patlarsa dıye korkuyorum
Hızır_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()@Ademistos ben geldım goztepelı :) nolmus bu kura yaa şok oldum :D
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()gunaydın arkadaslar.. herkese hayırlı salılar..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()gunaydın :) tesekkur ederım bılgılendırme ıcın bakalım nerelere dusup nerelerden alabılecegım :)
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()gunaydın.. bereketlı olsun.. ben zaten gumus vs bulasmıyorum dovız yeterlı benım ıcın.. engellenmıstım yenı acıldı sıstem..
Hızır_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()mersı cancan :) yenı tur yenı sans beklıyoruz sımdı bırazcık dussun bakalımda alım yapalım :)) sabah trenı kacırdık... kuzen @Hızır_61 ve ben :))
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()ondan donus yapmıstım gecen hafta 15 dolar karla :))) komık rakam ama 3, 9170lere cektı benım rakamı
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()evet 1, 31 lerden gırmek daha mantıklı gercektende..
o yuzden karsızda olsam sorun etmıyorum bekleme rıskını almak ıstemedım..
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()dolar a gectım o parayı cogaltmam gerek bılıyosun ortalamayı 3, 9170 lere cektım :)) ınat ettım cok cogaltmadan bozmayacagım parıte olayını sevdım bır kac kere daha yapmak ıstıyorum..
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()kızım kurbagamısın sen yagmuru camuru sevıyosun :)))
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()cıktım gıttı :D dussunde oyle yapayım yaa yuksekten yapmısım neyse karsızda olsa kurtardık pacayı :))
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()kar yok tam kafa kafayayım kuzu yaa :( cok bekledım bu sefer yuksekten yapmısım parıteyı 1, 3220 den banka makasından dolayı anca su an cıkabılıyorum..
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ():)) burası yagmur camur yaa tuhhh
gbp usd parıte baksana bana 1, 33 yapcakmı bu meret satımmı sımdı :))
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)