Üye adı:orca_
Kayıt tarihi:6 Nisan 2017
Durum:Bu üyelik site kuralları gereği iptal edilmiştir.
Yorum sayısı:6852
Üye puanı:550
Takipçileri:32
Takip edilen:29
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
merhaba
beyan ediyorum ki :)
ben nacizhane orta boy okyanus balınasıyımdır... burada bulunma amacım bılen arkadaşlarımızın bılgilerinden faydalanmak... eğlenceyi severim... sağolsun admin yıldız vermiş fakat kesinlikle bir gün tavsiye verirsem tavsiyeme uymayınız :)) ben bir şey bilmiyorum soylediklerim sadece kendimi bağlar.. yatırım tavsiyesi olamaz. :))
Gram Altın:65 Gram altını var
Puan:132,18 Nakit puanı var
T. Puan:394351,7655 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()Herkese iyi geceler arkadaslar... bu kiz kacarrr
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()Psikolojik sinir 3. 94 du simdi 4. 00 oldu.. bakalik bir sonraki ne olacak :))
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için orca_ yorumu ()Ben bisi demiyom.. aralik yaklasiyo.. ortalik karisik... ve tlde kalinca cokta bisi almiyosun faizden :) en azindan duserken azar azar topluyom diyorum :pp kanatlari cikinca malum alamiyoz :))
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()Kesinlikle ayni fikirdeyim coldfish..
Dolarin artisi onlardan mal alma almama meselesi degil... kime satacaklarmis! Sadece turkiyemi alim yapiyor ekonomisinin % kaciyiz biz abd nin yahu allah askina mantikli olun @LooK_SharP
ColdFish için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için orca_ yorumu ()Aldim ben az bisi 22 den 24 den de var elimde gecen haftadan.. bakicaz nereye gidicek ona gore beklicez yada dusunce alicaz toplama zamani simdi
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()Valla kalinda istemem :)) anca külçe falan olursa :pp hahahah
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()Arkadasim abd nin sattigi cihazin ne kadarini vergi oduyoz sen farkindamisin allah askina ? Normalmi yani ulkemizde hersey de abdnin usd si dusuk olabilsin ?
LooK_SharP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()Yaniii tabi simdi orca olunca biraz akilli bi cins oluyoruz soylemesi ayip :pp
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ():)) butun isleri show bilmiyomusun simdi milletin altinlarini istiyolar neymis cogalticaklarmis.. daha ince basip geri verirler valla ellerine
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()Yaaa birak o satanlar dusunce gidip dusukten almistir :)) konusturma simdi beni
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()Bence cok bekletmicek sen daha iyi bilirsin yavru nasil istersen
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()Yok artik parite mi yapicaksin yarini bi gorsen diyorum acabaaa
FÜREYA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()Bir sey degil
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()Menu bolumunde ust bant ayar i var altini kaldirip sterlin i ekleyebilirsin
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()@Mackali_Ali küsmüyüz ya?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()O hep oyle yaa ellemiyoz biz onu :)))
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ():))) iyi nobetler o zaman
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ():))) krali yedin sanirim murat
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()@Mackali_Ali tanik olmus sarraf :))) atillaya patladi ihale..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için orca_ yorumu ()Hadi insallah
Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)