Üye adı:optio2
Kayıt tarihi:22 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:12907
Üye puanı:1580
Takipçileri:102
Takip edilen:8
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Mart 1975
Meslek:Üretim ve operasyonel
Yaşadığı yer:Ankara
5 parca halinde full gümüşteyiz
Gram Altın:20 Gram altını var
Puan:584,17 Nakit puanı var
T. Puan:123697,014 Gram & Puan birleşimi
Başarı:177. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Evet yaz ayi bitti bitecek ve altin yukselisini tamamladi bundan sonrasi dusus hicbir emtia surekli yukselmez
Mamitek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Evet herkeze atmislar doviz mevduati olan kisilere
Eren1989 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Evet 2 aydir 5.43 leri bile gordu sonra selaleciler 4.90 4.70 ler piyasaya atildi sonuc ortada panik yapip onca 3 5 kurusunu zararina satanlara oldu iyibir silkeleme olayi yasadik hepsi bu
yıley için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Borsadan kacanlar ve mb bankasi vadesi gelen odemeler icin dolar topluyor cikma sebebi altin gram ons ise zaten zirveye geldi buralardan alim yapmak istemiyor ve 2 aydir dusen dolara yuklenince olay ortada kendi fikrimdir
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Hocam 5000 dolar bolu 1500 cikan sonuc ons adetiniz cikan adet ile ornegin .1550 olursa ons carpin ne kadar arttigini bulursunuz
KARAHAN38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Valla bir kirsada 7 aydir zararda full bekliyoruz 5.90 ve 6.12 den iki parca yuklu dolar var 6.12 yi gectim 6.00 falan gorsem cikarim
Heptersde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Selaleciler baslamis yine dusecek diye
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için optio2 yorumu ()Kemerleri 2 gun once taktik hala bekliyoruz bakalim
Missturkey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Bos keseden fiyat verenlere inanmayin bir kere yuklu dolar bozarsan duser yuklu dolar toplarsan dolar yukselir bunu bilmeyenler dusecek naralari atiyorlar yazik dolar zaten olmasi gereken seviyede bunu yapilan zamlar benzin mazot cay seker fiyatlarindan anlamaniz lazim
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için optio2 yorumu ()Su an doar bozan yok hatta dis borc fazi odemeleri yaklastigi icin 2 aydir dusurdukleri dolar lari yuklu sekilde alim yaparak topluyorlar mb
OfsaytOsman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için optio2 yorumu ()Ya sabahtan berri okuyorum yorumlarini senin gibi en az 10 uye vardi burda millete aldirmadilar dusecek dusecek diye yok 4.90 yok.4.70 dediler ne oldu 1 aydir dusecekti
uzaygram için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Ya bu KR Brookerman vardi selaleciler millete 4.70 4.90 diyip duruyorlardi millete 5.43 5.48 lerden aldirmadilar milletin vebalini aldilar