Üye adı:optio2
Kayıt tarihi:22 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:12907
Üye puanı:1580
Takipçileri:102
Takip edilen:8
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Mart 1975
Meslek:Üretim ve operasyonel
Yaşadığı yer:Ankara
5 parca halinde full gümüşteyiz
Gram Altın:20 Gram altını var
Puan:584,17 Nakit puanı var
T. Puan:124908,982 Gram & Puan birleşimi
Başarı:177. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Aynen onu bosver dustukcede dolar euro alan var hala
Gümüşmakas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Aynen sonuc millet zararina satmayacak bekleyecek bankalardaki doviz mevduatlarida her gecen gun artiyor piyasaya bir turlu donmuyor sicak para olarak
Rap için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Hani sitedekiler faizede karsibya faizden de iyidir ev alip satamamak tan veya 30 40 altina satmaktanda iyidir
Adanalıfbö için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()24000 tl 5.90 6.12 den iki parca var yuklu
SKYERZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Bende bekliyorum 6 aydir su anda nakit ihtiyacida yok acikcasi sonucta dolar olarak duruyor bozmadigimiz surece zararda etmis olmayiz
SKYERZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Ihtiyacin yoksa satma kardes bekle herkez dusecek diyorsa sitedekilerin tersini yap sabret bekle ekim sonu gibi dolar 5.90 6.00 bu mesajida 1 ay sonra paylasirsan sevinirim
SKYERZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Iyice kafayi siyirttilar
LorDofSucuKs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Bende aynisini dusundum yazdim simdi elimizdeki dolar i onsa gecsek 1501 den olurki onsda 1550 leri falan gorsek dolar arttirsak bari diyorum
Bahtıyar__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Arkadaslar simdi elimdeki dolar mevduatin yarisini ornegin 20000 dolari 1501 den ons a gecsek nedersiniz sonra onsa 1520 lere falan gelirse dolar arttirmak icin mantiklimi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Ortalama benimde 24000 tl zarar 6.12 den 5.90 dan dolar var simdi ons a mi gecek ne yapak bilemedim
Gencay10 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Arkadasla fed ufak bir beklentideki gibi faiz indirirse dolar tepki verir dolar bir miktar duser ama pazartesiden itibaren yukselis gelecektir panik yapmayalim benim gibi zararda olanlar icin
0BeğenmedimŞikayet
Ons için optio2 yorumu ()Valla biktik artik mb fed imis destekmis direncmis ne olacaksa olsada onumuze baksak
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için optio2 yorumu ()O ekonomi hocalari bir arada dolar 4.70 diyorlardi
Yaşam için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için optio2 yorumu ()Yarin 21.00
eemrullahh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için optio2 yorumu ()Saat 1 de acilir
Ugur001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Bosvérin biz 1 yildir alistik arkadasa arada gelip rakam paylasir gider kadrolu selaleci
starmetin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Hayirlisi diyelim hi bu aradada bir selale haberi verip ortaligi karistirayim mi dedin saka bir yana insallah gonlune gore 50 baz daha indirim olur bizim dolar da 6.20 leri gorur zarada olanlar olarak cikariz
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()O nerelerdesin ya hosgeldin gittin fqzi indiriminden sonra anladikda gunde 1 kere gozuk yani arada bir sen gidince buralarin tadi tuzu yok
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Gap boslugunu doldurmaya calisiyor dolar geri yukselise gecer panik yok
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Ya cok komik bir paylasim olmus cok guldum
İsmailkara007 için cevaplandı (yorumu göster)