Üye adı:optio2
Kayıt tarihi:22 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:12907
Üye puanı:1580
Takipçileri:102
Takip edilen:8
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Mart 1975
Meslek:Üretim ve operasyonel
Yaşadığı yer:Ankara
5 parca halinde full gümüşteyiz
Gram Altın:20 Gram altını var
Puan:584,17 Nakit puanı var
T. Puan:125505,15 Gram & Puan birleşimi
Başarı:177. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için optio2 yorumu ()Kaynak veri teknik grafik varmi elinde
UZMAN_DR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Simdi bu konuyu ikide bir acar bu abd ellerinde bisey kalmadi bunlar ikiyuzlu.
optio2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Evet aynen sizede katiliyorum ama ulke ekonomisi o kadat kirilgan su anda tam istedikleri yani hala %100 guven vermiyor. Bakalim yarin ne olacak izleyelim.
Protektive için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Evet gidisat oylede elektrik dogalgaz mtv motorin zamlarida olmasa cok iyi olacak dahada degerlenir.
Alparslan_6155 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Valla hayirlisi diyelim o vakit
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Simdi soyle diyelim o zaman dolar 4 tl ye dustu mb elindeki rezervi altina cevirse bile zarar 4 tl den piyasaya satsa bile zarar eder mantik olarak benmi yanlis dusunuyorum olabilir belkide ben yanlis dusunuyorumdur. Herkezin fikrine saygi duyarim.
Protektive için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için optio2 yorumu ()% 1 lik kisimda burda dolar i euro yu gommek icin mezar kaziyor :) :)
Afatsum35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()O zaman burda terste kalan larda ihtiyaci yoksa bozmaz zararina satmaz dolayisi ile zarar etmemis olurlar dogrumu
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Okumama gerek yok herkez kendi fikrini paylasiyor. Bir sorun oldugunu dusunmuyorum...
Protektive için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Dogru dusuk satmadigi zaman zarar yok diyorsun yani dolar olarak kaldigi surece tabi
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Neden bir japonya ekonomisi olmasin ulkede her sikinti bitti hersey yolunda
caliypso için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()O dedigin rakam gelirse mb coker ilk basta su anda ulkede en yuksek rezerve sahip baska banka varmidir.
murro32 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Borsa muhtemelen
Okcubası için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Herkeze hayirli geceler bol kazanclar bende bir tahminde bulunuyum mb pasa gecme ihtimali %70 %30 da 100 baz puan bekliyorum kendi fikrimce.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Yaptirimlar kalkti harekat yalan oldu ic dis siyaset 10 numara ne kaldi geriye yeni vergi ve zamlar ne kaldi geriye turkiye ekonomisinin ne zaman toparlanacagi her yer soru isaretleri ile dolu vatana millete hayirli olur insallah
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için optio2 yorumu ()Yuklu dolar satta gelsin 5.70 de alalim tekrar
îMâ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()100 puan bekliyoruz fazlasi zor gibi bakalim
DerinMavi27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Ya arkadaslar artik ic dis siyasi olaylar harekat olaylari kapandi simdi baya bizden iyi olan ekonomist ve grafik takip edip paylasan arakadaslari takip edelim en azindan al sat ta ona gore hareket ederiz. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Bence sen 4.90 bekle zarar etme sonra
Ekc35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Bide dedigini mazotla benzine yapsalarda depolari harbi fullesek super olur
dolarn_mı_var_derdin_var için cevaplandı (yorumu göster)