Üye adı:optio2
Kayıt tarihi:22 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:12907
Üye puanı:1580
Takipçileri:102
Takip edilen:8
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Mart 1975
Meslek:Üretim ve operasyonel
Yaşadığı yer:Ankara
5 parca halinde full gümüşteyiz
Gram Altın:20 Gram altını var
Puan:584,17 Nakit puanı var
T. Puan:125848,344 Gram & Puan birleşimi
Başarı:177. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Ornek benim dolar maliyet ortalamami 5.83 u dusurdum ama gram 268 maliyetle kar vermeye baslarsa dolardaki zarari cikarir kara bile gecerim euro da 6.41 maliyetim var bu maliyetler gelirmi euro da 6.41 dolarda 5.83 gelirmi teknik uzman arkadaslar bilgi verin
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Arkadaslar birbirinizle kapismak yerine yatirim tavsiyelerinde bulunun gramda hersey guzel ilerliyir dolar yataya bagladi onumuzdeki surecte teknik grafik olarak su olur bu olur yorumlarina baksak nasil olur
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Bosver ona anlatamazsin engelle gitsin ben aylar once engelledim
kendi_çapında_bilgili_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Gram ne olur ondanda biraz kar etmem lazim dolar daki zarari az kaldi kafa kafaya getiricem yakin zamanda da kara gecicez insallah
Emre0000 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()E durumlar nedir site sakinleri yarin yonumuz asagi yukari hangi istikamete gidiyoruz
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Isteydim yeni geldim herkeze hayirli kazanclar
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Cumleden iyi geceler
Protektive için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Sagolasin kardesim bakalim isleri gucleri ayar layabilirsek
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Kime ne oldu orayi kacirdim kim kimi engelledi falan neler oldu.
Guclu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Arabayi sattim doblo var onunlada biraz zor gelmek yorar adami bakalim nasip kismet
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Ben bayaga uzagim ankarada yim size iyi eglenceler.
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Evet takma kafana belki daha iyi olacak.
Protektive için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Hayirli aksamlariniz olsun
Protektive için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Biz laf olsun diye degil hani Ankaradan isin falan olur biseyler olur elimizden geleni yapariz. Allahin izniyle dedigim gibi burda tartisiriz goruslerimiz farkli olabilir ama yardima ihtiyaci olana Turk orf adetlerine anamizdan babamizdan aldigimiz gorguye gore elimizden geleni yapariz
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Ya sen provakatormusun biz ulkeye yaptirim yapilsin dis borcu artsin falanmi yaziyoruzda sen olmayan seyleri yazip duruyorsun sen cik markete bir alisveris yap elektrik dogalgaz faturalarina bak orta duzey halkin arasina bir karis bak bakalim gorebilecekmisin ha bu arada gozluklerini cikar yorumlari dogru okursun belki
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Sen kendi temmennilerini yaz mesutp bosver takil kafana göre.
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Kacinci siradayiz
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Saka bir yana cok gecmis olsun elimizden birsey gelirse bakalim yardimci olalim burasi tartismalar ayri ama insanlik edep adap anlaminda birbirimize bir hayrimiz dokunursa elimizden biseyler gelirse ne ala
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Senin daha kendinden haberin yok hangi bakanlik hangi verileri paylasiyor hangi medya neyi haber yapiyor bi haber yorum yapiyorsun. Teknik 06 nin dedigi gibi bazen konfor iyidir...
süreli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()He he oyledir simdide yazmadiklarimizi yazmis gibi yapip primmi yapmaya calisiyorsun..
süreli için cevaplandı (yorumu göster)