Üye adı:optio2
Kayıt tarihi:22 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:12907
Üye puanı:1580
Takipçileri:102
Takip edilen:8
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Mart 1975
Meslek:Üretim ve operasyonel
Yaşadığı yer:Ankara
5 parca halinde full gümüşteyiz
Gram Altın:20 Gram altını var
Puan:584,17 Nakit puanı var
T. Puan:125559,042 Gram & Puan birleşimi
Başarı:176. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Bizim alis satis elimizdeki meblaglar profilimizde mesutcum
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Hayir bide sitenin hepsi seni takip ediyor herkez ayni fikirde takipci sayini katlamissin ; ) ; ))
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Ben dikkat edersen 7.24 degilim ayrica elimizde dolar euro gram var sende ?
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Tl de olip 0.3 kurus zarar etmektense 0.3 kurus kardir bende matematigine guveniyordum senin
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Allah seni kurtarsin mesut sitenin %90 inin soyledigi gibi 7/24 burdasin ustelik elinde dolar euro gramda yok admine mesaj aticaz genel olarak sana maas baglasin :) :):)
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Sen bir sor istersen?
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Ben zararda degilim mesutum kardayim euro dan 6.29 gramdan 267 dolar dan 5.80 e sen dusun tlde kaldin allah senin yardimcin olsun tl eriyecek elindeki benden soylemesi
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()O zaman admine hatirlatalim duzeltsin yukari tabelayi
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()0.1 kurus bile yuksek acsa litaraturde gap derler kardes en azindan 4.90 gelecek yamadik beya dolar oldu bitti veya dahada 10 12 tl olur yazmadik oyle anlatayim
Musti_can için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Niye olmuyormu 0.1 kurus bile yukari acsa gap olur mesut cum bilmiyorsan ogretelim:):):)
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Borsa yorumlarinizi bist sayfasinda paylasirsaniz burasi dolar yorum sayfasi
kepez için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Pazar gece gaplu acar gibi 5.815 gibi gibi ytd.
Kzlötesi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Evet admin bir ilgilensen artik
admin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()5.78 5.82 iyi gidiyor.
Yeni_finanscı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Kar satislari geliyor duzeltmeye gider tekrar yon yukari gibi ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Ben emtia surekli elde kalacak diye bir yorum yapmadim veya omur boyu kalacaka seklinde dolar da tertse kalanlar gibi bu borsada da terste kalmamalari icin ironi yapiyoruz borsanin tersi dovizin tersinden daha pistir.
yıley için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Itiraf ediyorum mesutp aslinda admin siteyi tek basina ayakta tutmaya calisiyor 7.24 caba sarf ediyor bu ozveriyle 2. siteyi acar demedi demeyin.
Ürkütücü_zombik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Insallak o 10 liralarini 6 7 olarak ellerine vermezler
HHK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Sence grafikler teknikler destekler calisiyormu. Bu kadar basit mi?
GDOyemeyin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Murro ya benzettim arkadasi.
Blackmoon50 için cevaplandı (yorumu göster)