Üye adı:ooZooN
Kayıt tarihi:20 Eylül 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4715
Üye puanı:519
Takipçileri:81
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
-1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()@fisun hanım asuzu hedef kaç görüyorsunuz?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()belli olmaz ama 9. 20'de şu anda 33K bekleyen alıcı var... gelse bile sana düşmez gibi...
erk_kan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()bugün 9. 20 Altın a düşmez, 9. 35 üstüne çıkmaz... buralara takoz lot koymuşlar :)
erk_kan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()A suzu olabilir sanırım :) YTD
erk_kan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()asuzu'yu uçurmaya başladılar...
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()penguen 2. 28 girilir mi?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()A suzu'da 9. 20'ye hayvan gibi 30K alış girmişler :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()c colaa gaz durumu nasıl ? yeterli mi balonu kaldırmaya?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()penguen nolcak ki? uçmayı öğrenebilir mi bu kuşlar? :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()kaçıracak bir şey yok geceden emir girmiştim onu bile alamadım. 33 sn'de cereyan kesildi :)
bozkurtt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()karsan sattılar galiba yukarıdan.. salıyor şimdi
Kara99boga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()al- sat noktalarını hangi indikatöre göre karar veriyorsunuz?
fisun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()@fisun hanım ittifakta ne gördünüz de sürekli portföyünüzde acaba?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()Yarın bir EKG çektirsek mi? Uygun mu hala?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()33. 50 stop düşünüyordum, 33'ü bekle derken dönüş noktasını buralarda mı tahmin ediyorsunuz?
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()stop kaçta verelim? yukarı yönde hedef ne bekliyorsunuz?
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()c cola'cılar beklemeye devam mı hocam?
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()bu hissenin alış ve satış aralıkları nedir?
fisun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()Hocam bu karagazoz ne olacak gibi? çıksak mı?
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()kola ve süt için bir haber mi var?
İbo467 için cevaplandı (yorumu göster)