Üye adı:ooZooN
Kayıt tarihi:20 Eylül 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4715
Üye puanı:519
Takipçileri:81
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()ben değilim beni sayma :)))
karolin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()yarın öğleye kadar şarjörleri boşaltın o zaman :)))
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()gübre hariç satın mı diyoz?
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()kırmızı halıyı @ozkaydin12 serince bana da like vermek düştü napen! :) bu arada bist'te ikincil trend yaşayabiliriz bir süre kardaki hisselerden tl'ye dönmen faydalı olabilir...
Aslimu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()o yanlış gübre :)
karolin için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()bu gecenin like'ları @ozkaydin12 @Dark_Knight ve hoşgeldin hediyesi olarak ve de hemşerim olarak @Aslimu 'ya gitmiştir... devletimize ve milletimize hayırlı olması dileğimle :)))
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()valla sen sormadan verdim like'ı :)
ozkaydin12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için ooZooN yorumu ()senin coinimsiler vardı.. duruyo mu daha yoksa şato alacam diyodun aldın mı?
Aslimu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()uyku öncesi hisse öneri var mı kara şövalye?
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()bugün hoşgeldin hediyesi olarak "one like goes to you".. :))
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()ben iyi biriyimdir... en azından çevremdekiler öyle der... yorumlasan kabul eder misiniz? :))
aras33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()Ha haa haa Hakkari tabi :)))
Aslimu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()sabır Türk milletini bozar hocam... Genetik olarak sabır ile sorunumuz var :)))
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()%700 çıkmış değil de %700 düşmüş bir hisse bulup alsaydınız doğru bir hamle olurdu...
nicesah63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()sabır derken ne kadarlık bir sabır gerektirir mesela? :)))
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()valla sen beni gandırıyon.. havayide mi yaşıyon yoksam?
Aslimu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()yakalanırsa derken gap'lı mı açacak deyyon etyat gibi?
ozkaydin12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()iyidir... dolar 'dan kaçan buraya daldı :))) ... bu arada Hakkari'de havalar nasıl* :)))
Aslimu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()bu arada bahsedilen gubrf doğrudur...
Aslimu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ooZooN yorumu ()İzmir'liii sen de mi bulaştın borsaya :)))
Aslimu için cevaplandı (yorumu göster)