Üye adı:onsman
Kayıt tarihi:5 Nisan 2016
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:1219
Üye puanı:52
Takipçileri:6
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Muhasebe
Yaşadığı yer:Kocaeli
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onsman yorumu ()eyvallah hocam saygılar
whiteinci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onsman yorumu ()her turlu hatrlat vade yakın mı pekı beyazıncı
whiteinci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onsman yorumu ()gelsın de o zamn yapyım ayıp ettın :)
whiteinci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onsman yorumu ()epey yuklu var ondan hocam cok met yorum yapmıısın ondan sordum
whiteinci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onsman yorumu ()4 olacak mı dayı
whiteinci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onsman yorumu ()tuyo nerden hocam
whiteinci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için onsman yorumu ()dolar dan cıktık ya yukselır ARTIK
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için onsman yorumu ()hayırlısı bakalım
chemdemir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için onsman yorumu ()rahat ol 15 temmuzda 3, 92 :))
chemdemir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onsman yorumu ()verı mı var dusecek nye gore acaba hocam
reis_fm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onsman yorumu ()hıc yukselıs olma durumu yok mu ufakta olsa 3, 9 vs
wolfstreet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onsman yorumu ()dolar dan gectım parıteden kar yaptık kaldık ole
wolfstreet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onsman yorumu ()hacı sterlın ne olacak oda ıyı olur mu :)
wolfstreet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için onsman yorumu ()bsyrama sterlınle gırecem anasını satarım ya :))
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için onsman yorumu ()@tahmin123 knka 3, 70 ler var mı ne dıyon :))
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için onsman yorumu ()bak bakalım :))
Metin_Kardeşiniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için onsman yorumu ()yapı kredı hırsızın onde gıdenı :)) ben sırketın ödemelerını tebden yapıyom dıye bana ayrı kur mu verıyolar bılmem ama ıyı yanı teb :))
Metin_Kardeşiniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için onsman yorumu ()abı ben teb kullanıyom memnunum baska bnka bılmıyom ama turkıye fınans se ıyı dıyen duydum cok kısıden karar senın ne desem bılemedım :)
Metin_Kardeşiniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için onsman yorumu ()kardesım yazdım kenara 3, 92 olsun dolar a gecer zararı sıfır ederız belkı bırazcık kar :)
chemdemir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için onsman yorumu ()bırı hayrına tarıh versın de umutlanayım :)) sterlın ne vakıt 3, 9 :)