Üye adı:onrcmp
Kayıt tarihi:15 Mayıs 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:220
Üye puanı:17
Takipçileri:1
Takip edilen:1
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:5 Mayıs 1981
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Bursa
“Ey iman edenler! Allah'a karşı gelmekten sakının ve sadıklarla beraber olun. ” (Tevbe 119)
Gram Altın:42 Gram altını var
Puan:201,7 Nakit puanı var
T. Puan:250508,092 Gram & Puan birleşimi
Başarı:51. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onrcmp yorumu ()4. 80 direncine yaklastık.
0BeğenmedimŞikayet
Euro için onrcmp yorumu ()@Mustermo , ustam birde grama el atsan ne olur :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onrcmp yorumu ()4, 7376 dan alım yapmıstım , cok şukur kar yazıyor. Allah razı olsun. tavsiyeleriniz baş tacı :)
Mustermo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onrcmp yorumu ()abi sen geldin, benjo yine şaha kalktı :)dün yoktun aynı yerınde sayıkladı.. ricamızdır, sen pek uzaklaşma hedefe ulaşana kadar bari ..
Mustermo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onrcmp yorumu ()71 den 73 e dolar ın çekilmesi yükseliş sinyaliydi diye dusunuyorum. @Mustermo , ne dersiniz hocam?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onrcmp yorumu ()sensiz olmuyor dedik usta :)
Mustermo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onrcmp yorumu ()@Mustermo , abim nerdesin? sen yokken bu benjo bi aşağı bi yukarı. hasta etti yahu . az gelde harekete geçsin :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onrcmp yorumu ()4. 70 - bir miktar usd alındı.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onrcmp yorumu ()Üstad, alıma başlıyalım mı? tavsiyen nedir?
Mustermo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onrcmp yorumu ()4, 7337 den full çıkış yapmış bulunmaktayım. 4. 70 altı alım tavsiyeniz olursa takipteyim. Tavsiyelerinize önem veriyorum, teşekkür ederim.
Mustermo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onrcmp yorumu ()Ustam , günayın. 4. 7 altı beklentiniz var mı acaba?
Mustermo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için onrcmp yorumu ()@Mustermo Abim merhba, P. tesi sabahi banka acilir acilmaz parcali satış dusunuyorum. Tavsiyeniz nedir acaba
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onrcmp yorumu ()Makas araliklari felaket acik, bakinca direk kaptasim geliyor. )
Mustermo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onrcmp yorumu ()Korkumuz faiz kararı evet , o zaman doviz dip yapip alim firsati oluyor. Suan satis pozisyonundayım. usd alacak tl'm kalmadi.
Economist06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onrcmp yorumu ()Hocam, tatil suresi boyunca mb mudahalesi olmaz degil mi?
Economist06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için onrcmp yorumu ()@Atilla_Türkoğlu_ @baronn37 Bayramınız mübarek olsun. Emekleriniz ve destekleriniz için çok teşekkür ederiz. Hayırlı geceler olsun.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onrcmp yorumu ()işlem yapmak mumkun ama marj uygulanmış kur ile bakınca hemen kapatasın geliyor :)
4, 5976 - 4, 8676..
Jett için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onrcmp yorumu ()Haklısın Paşam ama MB den terse düştüm bir kere, korkularıma yenik dusuyorum malesef :) Eyvallah
jerer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onrcmp yorumu ()Bayramda MB müdahale etme söz konusu olabilir mi acaba? bayram gunu tadımız kaçmasın?
Mustermo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için onrcmp yorumu ()p. tesi sabah artık usd 'leri okutayım diyorum. MB korkulu rüyam :)
Mustermo için cevaplandı (yorumu göster)