Üye adı:omubu
Kayıt tarihi:8 Aralık 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:25789
Üye puanı:4192
Takipçileri:271
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Ocak 1970
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:14381,93 Nakit puanı var
T. Puan:14381,93 Gram & Puan birleşimi
Başarı:436. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Çayçılar sıkı çalışıyor:)))
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Ve Aleykum Selam
Mankind_traderxxl_2023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Bu ortamda öneremem. velevki aşağı gitti. alım yönünde olursun o zaman. ytd
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Tekniğe göre gidecekse 1866 dan ki döndü oradan,1801 hedef. ytd li
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Ne diyeyim. her sektörü eline almış paraya yön veren kuçük abd denilen bir ülke svş a giriyor. ons 30 dlr çıkıyor. bana mantık dışı geliyor. en ufak bir uzlaşı ifadesi veya ateşkes söylemi ons a ne yapar. bilemedim her şey mümkün. ytd li
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()1847 ve 1826 kırılımından sonra max 1804x gidebilir demiştik ons 1818 deyken. oradan hedef 186x verdik.1700 ler 1600 ler havada uçuşuyordu. Her ne kadar istemediğimiz jeopolitik sebeplerlede olsa hedefimiz geldi. Değerlendirenlere hayrlı olsun. maya tuttu:)
Bundan sonra rakkam yazmayacağımı belirtmiştim. Tedbirli ve dikkatli olmanızda fayda var. Cümleten rasgelsin.
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Şeytandan üç tüy düştü.
Biri paraya
Digeri mevkiye
Öteki ihtirasa.
O günden sonra şeytan hiç birşey yapmadı.
Dostoyevski...
__ZERO__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()@Enver34 Anlık 186x.
Ben çok anlamam :)
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()@Günce_01 @TUQTI7 @Tuttu_Fırlattı @Enver
1818 de yazdık max 1804x gidebilir diye.
Herkes 1700 1600 yazdı. biz hedef ne verdik. alt yorum.
Ons için Haçaturyan_usta
(6 gün önce)
1804 ons için çok pahalı rakam şimdilik bu satış 1760 a kadar gidecek bence tepki bile veremeyecek her 10 dolar yükselişte satış yiyecek.
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
Ons için omubu yorumu (6 gün önce) Cevap yaz
EyvAllah üstadım. fikrinize saygı duyarım. ama ben önce 186x görmesini bekliyorum.
Haçaturyan_usta için cevaplandı
https://altin.in/omubu/2
Birkaç doların lafı olmaz. ben geldi sayıyorum. cümleten rasgele.
1BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Bilmulabele kardaşlık:)
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Çaymı geldi. içeriz:))
Tuttu_Fırlattı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()EyvAllah yeğen. rasgele
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Demem. Artık rakkam yok:))
Prangamgıcr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Ademim rasgele:)
ARMAGEDDON_07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Kahvesini yudumlarmı eski dost:)
Kral37Bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Ve Aleykum Selam. Bilmukabele
olkcorhn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Yalnız senede bir görünüp Selam vermekle kurtulamazsın bilesin.
Rochefoucauld için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Ve Aleykum Selam.
Seninki daha güzel olsun can kardeşim:)
Rochefoucauld için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Rabbim senin yüzünüde soldurmasın. hep gül.
Vaziyet nasıl
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()O da güzel:)
Tuttu_Fırlattı için cevaplandı (yorumu göster)