ALTIN ONS

$1242.6600

Güncel: 23:50:54

USD/TL

3.8355

23:50:56

EUR/TL

4.5180

23:50:56

PARİTE

1.1771

23:50:56

STERLİN

5.1177

23:50:56
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

PARİTE 1.1771 23:50:56
EUR 4.5180 23:50:56
USD 3.8355 23:50:56
ALTIN ONS $1242.6600 23:50:56

Profil sayfası: Olumlu_Düşün

Üyelik Bilgileri

Üye adı:Olumlu_Düşün

Kayıt tarihi:29 Nisan 2016

Son giriş:02 Mayıs 2017 20:17:24

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:312

Üye puanı:20

Takipçileri:2

Takip edilen:4

Baktığı sayfa:Gram Altın'ın fiyatı ve satış fiyatları grafiği (11.12.2017 23:25:43)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Erkek

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10629,01 Nakit puanı var

T. Puan:10629,01 Gram & Puan birleşimi

Başarı:889. sırada yer alıyor.

Özet:Başarılı yatırımcı

İşlem geçmişi

İşlemMiktarGram puanıToplamTarih
Satış10152,131521,323 Eki 17 22:52
Alış10151,431514,2817 Eki 17 16:43
Satış70150,0910506,5117 Eki 17 16:41
Alış70141,219884,5205 May 17 08:04

Yatırımları

120

Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Gerçekten neye Gore inip çıktığını anlamadım.

nilsu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Abi ben hala almamisim, alım için dusus bitti mi acaba emin alamiyorum.

LosingMyReligion için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Ben de Gram alacağım, cesaretine hayran kaldım. Dusus bitmedi daha uzmanlar 151 seviyelerini gorecek diyor.

Altinfako için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Ben genel ters orantı görüyorum. Birlikte hareket ettiklerine çok az şahid oldum.

eses61 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Normal de kanımca onsun çıkması, doların düşmesi lazım. Ama benim dusunduklerim olmuyor genelde önce stabil sonra dusus oluyor. Büyük olaylarda olan bu.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

3, 88 den zarar kes yaptım. Alım için uygun hedef nedir ? 3, 82 olarak hedef belirledi. m. o zamana kadar almiyacagim. Sizce bu kararımin uygulanabilirliği nedir ustad yatırımım sorumluluğu bende sizden sadece yorum istiyorum.

nilsu için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Dolarda bu alım fırsatı mıdır ? Yoksa kaçın büyük dusus başladı? Aylarca terste kalacaksınızin sesleri mı ? En azından oran nedir ? Çıkış mı dusus mu ? Pozisyonumuzu alalım ona Gore!

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Olumlu_Düşün yorumu ()

Cuma hayırlıdır, ne karası, dinimizle alay mı ediyorsunuz?

BeTuĞ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Olumlu_Düşün yorumu ()

3, 95 ten 3, 65 dusecek panik yapmayın diyen arkadaş, 1 dolarda 30 kuruş zarar, Durustce söylüyorum, 3, 96 dan dolardan full çıktım. Bence seyredin. Nereye kadar dusecek acaba

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Olumlu_Düşün yorumu ()

Dolar çok sisdi 3, 65 efdaldir. :)

akçeli için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Arkadaşlar kusura bakmayın ama buralar zirveler buralardan full girmek çılgınlık resmen. Özellikle dolara bence izleyin dususleri

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Nilsu bu geceye kadar 3, 97 i görür muyuz ? Gostergler nedir pozitif mı?

nilsu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Olumlu_Düşün yorumu ()

Amaç 4 u geçmek, bu dusus onun icin

ozkurun için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Kuveytturk makası kapattı. Şimdi 157, 9 Altın aldım bi miktar.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Ons 1274 den tepki verdi.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Aynen abi kuveytturk kafasına göre takılıyor Tam altın almaya girdim. 163 diyor.

vedat__ için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Olumlu_Düşün yorumu ()

Farklı bakış açısı ve mantıklı, bu durumda sınırlı vizeyle tavizi Amerika vermiş oluyor. Dolaysıyla Türkiye > Amerika. :)

Hamza_Altın için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Olumlu_Düşün yorumu ()

Bond Abi nasıl bir taviz verdik onu da açıklar mısın?

007 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Olumlu_Düşün yorumu ()

İnşallah duser full tldeyim.

Nevzat_özbey için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Kuveytturk 7/24 işlem yapıyorduk. Şimdi ucurum gibi makas açmis

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Olumlu_Düşün yorumu ()

Bence bu yorum sabitlensin

DreamWorker için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Arkadaşlar buradan dolar alınır mı ? Çok kararsizi...

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Olumlu_Düşün yorumu ()

Abi yanlış girdim mı ne Gram altın in sayfası buyumus, dövizler buyumus. Ne oluyor neden çıktı, nasıl çıktı , kafayı yiyeceğim nasıl çıktı hani inecekti full tl deyim. :(

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Yok almiyacam bi kaç gün ya da en fazla bir hafta beklerim. Bu seviyeler olursa alırım. Duserse alırım. Çıkarsa arkasından bakakalirim :)

rap_rap için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Almiyorum o zamn biraz daha bekleyeyim

rap_rap için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Tam alacaktim, niçin Abi.

rap_rap için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

1269 kirilirsa onsta ciddi dusus olacaktır. Doların da çıkmaya mecali kalmadı. Bununla birlikte Gram metaller yükseliş kanalını tamamladı. Dususe geçme ihtimali yüksek. Yani metaller sat sinyali veriyor. Bu bilgilerin kaynağı hislerimdir. Yatırım tavsiyesi değildir.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Veri meri hikaye hocam, destek direnç olayi

62d için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Ya şu yıldızı neye göre veriyor admin. Yıldızımız yok diye lafimiz para etmiyor. :D

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Abi inşallah kalır ne olur kalsın. Nişanimi alicam. Bu gidişle 28 imdede evlenemicem. :(((

HİDDEN_MAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Gram altın 140 ları bir kez daha görür müaabla 2017 içinde

guliz için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Gram almak için 148 i bekler olduk. :(((

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Olumlu_Düşün yorumu ()

Kar cepte güzeldir. Herkes nasibini yer.

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Olumlu_Düşün yorumu ()

Doları sattım gitti.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

10 Gram altın aldım. 151, 1 giriş böyle hayırlısı dustukce miktar artırarak alacağım. Her seferinde iki katı gibi

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Güliz hanım takip ettiğim tek kişi siniz, 3, 63 ten bir parça aldım. Gram için temkinliyim. Beklemedeyim. Ons ve dolar için yön ve belirlediğiniz destek, direnç noktaları var mıdır acaba kolaylıklar diliyorum.

guliz için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Arkadaşlar eskiden destek dirence bakmadan alim yapardım miktar artırarak parçalı, kar ederdim. Şimdi dipcilere takipe aldık. yukselen emtialarin arkasından bakakaldik. Bazı kişiler bankalara çalışıyormuş burdan. Yani birini dinlemeden iki defa düşünmeliyiz

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Kader ablacim, çok bozma moralini, senin gibi bu siteye ciddi katkılarda bulunan birinin moralinin bozulması bizide uzuyor. Boşver iyi dusun iyi olur inşallah.

Traderist için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Vavvv! Çok net :). İyi bakalım. 3, 50 gelirse ben kesin alırım. Bugün 3. 58 den dolardan full çıktım.

Traderist için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Olumlu_Düşün yorumu ()

Hocam, siz doların geri çekilip öyle yukarı çıkacağını dusunuyrsunuz? Hocam bana fikirlerinizi rahatlıkla söyleyebilirsiniz, daha sonra atar yapmam, ve sizi kaybettiğim ya da kazanamadigim paralardan sorumlu tutmam. Olumlu dusunurum. :)

Traderist için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!