Üye adı:Oğuz_Kağan33
Kayıt tarihi:1 Ağustos 2025
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:178
Üye puanı:60
Takipçileri:8
Takip edilen:29
Baktığı sayfa:Altin.in › Ons $4475.03 › Canlı Altın fiyatları, Döviz, Altın arşivi (4.6.2026 23:53:07)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Çeyrek Altın için Oğuz_Kağan33 yorumu ()Eyvallah dostum. Kralsın. :)
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çeyrek Altın için Oğuz_Kağan33 yorumu ()Ben altınay almıştım bro. Düşmeye başlayınca % 7 karla çıktım. Ben çıktıktan sonra daha da düştü. Belki yarın artar ama alan da kazansın :). Gmstf duruyor. Zararkes yapmaya elim gitmedi. Allah'tan bugün % 7 buçuktan fazla arttı. Zararım büyük oranda çıktı. Birkaç hisse var aldığım az zarardayım ama üstünde çalışıp teker teker az da olsa kâra geçip satacağım. Hafta içi çoğunlukla işteyim. Dün zararda olduklarımda az buçuk kardaydım satmak içimden geçti satmadım. Hayırlısı böyleymiş :). Sen ne yaptın @_BROKER_
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çeyrek Altın için Oğuz_Kağan33 yorumu ()Teşekkürler üstad. Sana da bol şans. Bereketli olsun @Baba_Vanga_
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Oğuz_Kağan33 yorumu ()Evet üstad. Çoğu duruyor @Baba_Vanga_ baba
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Oğuz_Kağan33 yorumu ()Haklısın bro. Siparişi vereyim hemen :) :)
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Oğuz_Kağan33 yorumu ()Aynen. Güzel oyalıyor )
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çeyrek Altın için Oğuz_Kağan33 yorumu ()Bro günaydın. Bazı kağıtları sattım. Baktım gideceği yok. Ufak kar aldım bazılarında. Bazılarına da stoploss koymuştum ufak bir zararla saldım. Gmstrf almıştım. Zarardaydım düştükçe aldım. Ortamam iyi şuan. Öyle 4-5 kağıt var. Babanın önerdiği. Beklediğim tavan da olmadı :) Sen ne yaptın? Var mı cik cik? :) @_BROKER_ @Baba_Vanga_
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Oğuz_Kağan33 yorumu ()Bereketli olsun üstad. Hayırlı cumalar @Baba_Vanga_ @_BROKER_
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Oğuz_Kağan33 yorumu ()Bro iyi kağıt bulursan haberim olsun
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Oğuz_Kağan33 yorumu ()Bakınca korktum. Şimdi mi düştü diye :) Kotkutma bizi bro. :) Ne yaptın aldın mı içeri civcivleri ya da var mı bir şeyler )
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Oğuz_Kağan33 yorumu ()Ben bugün Baba'nın bahsettiği hisselerden 4'ünden ufak parçalar aldım. tmsn, doas, grtho, pltur. Yarınki duruma göre stoplu ilerlerim. Bugün pek bir çıkış olmadı ama yarın en az birinden tavan bekliyorum :) :) :) @_BROKER_ @Baba_Vanga_
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Oğuz_Kağan33 yorumu ()Kapanışa doğru satışlar başlamış bro. Şimdi düşme trendinde. Aslında iki üç al sat verdi. Biraz cesur olsak bu gibi kağıtlarından tadı başka :) @_BROKER_ @Baba_Vanga_
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Oğuz_Kağan33 yorumu ()Var ol güzel abim. Eksik olma :) @Baba_Vanga_
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Oğuz_Kağan33 yorumu ()Konu: Ons gümüş
Bro nerdesin? Bizim civcivler yürümeye başlamış. Baba'dan haber geldi :). Ben de kümese attım bir iki :)
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Oğuz_Kağan33 yorumu ()Konu: Ons gümüş
Teşekkürler üstad. Bereketli olsun :) @Baba_Vanga_
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Oğuz_Kağan33 yorumu ()Konu: Ons gümüş
Evet bro. Dün senden önce bir ara bakmıştım. Hatta içimden dedim ki biz bunu sattık sonra tavan yapmasın? Daha sonra silkinip kendime geldim. Dedim ki ne yapıyorum? Bir sürü civciv var. Gidene mi üzüleyim? :) :) :) @_BROKER_
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Oğuz_Kağan33 yorumu ()Konu: Ons gümüş
Baba Vanga üstad nerelerdesin? Piyasa sensiz yürümüyor. dolar bazlı alım yerlerimiz belli mi? Kümeste bayağı yumurta varmış. Civcivlerin koşuşturacağı zaman bir haber ver üstad. Saygılar... @Baba_Vanga_ @_BROKER_
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Oğuz_Kağan33 yorumu ()Hayırlısı olsun. Arada olur böyle. Baba'dan destek lazım :). Sen kolları bir sıvadın mı piyasa korksun artık :)@_BROKER_ @Baba_Vanga_
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Oğuz_Kağan33 yorumu ()Civcivlerden bir haber var mı bro? Büyümeye durmadılar mı? @_BROKER_ @Baba_Vanga_
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Oğuz_Kağan33 yorumu ()Konu: Ons gümüş
:) :) :). Tamam o da olur. Eyvallah. Çifte zevk :)
_usumut için cevaplandı (yorumu göster)