Üye adı:ögretmenx
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:858
Üye puanı:256
Takipçileri:88
Takip edilen:106
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()375 e emir girelim inşallah gelir :)
Güney12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Saat kaç gibi alım yapacaksınız Asya borsası açılınca düşer mi 1 2 TL 376 yı bekliyorum da :)
Güney12 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()1746 dan 1723 e inen ons yarın 1700 e de inebilir biraz bekleyin o kadar beklediniz
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Güney bey burda mısınız sabahı bekleyelim mi Asya açılınca belki daha düşer
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Merhaba ben de yarın açacağım ts ve THY ikisi de yapıkrediden mi aldınız bir de hisse Nasıl alınıyor yine böyle belli bir yerde girip çıkış yapabiliyormuyuz
Altıncıhis34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Siz de kaçta alıcaksınız daha yükselecek gibi durmuyor
Güney12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Yarın sabah saatlerde kaç olur peki Güney bey 372 gibi alalım mı
Güney12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Bugün 390 görür mü :(
Güney12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Yarın 360 a düşşe ne güzel olurdu ama hayal
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()373 den girilen 377 den satıldı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()tfx sattırmıyor
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()1740 da satalım mı Güney bey
Güney12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Bekliyoruz sizi :)
Güney12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Güney bey nerdesiniz :) ne zaman satalım
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Teşekkür ederim inşallah zararımı biraz olsun çıkarırım dualarım sizinle çıkış zamanınızı yazarsanız memnun olurum
Güney12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()dolar burda kalırsa ons çıkmaya devam eder mi sizce
Güney12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Kaçta çıkmayı düşünüyorsunuz?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Bu saatten sonra düşmez arkadaşım sanmıyorum düşsede ufak silkelenme yapıp çıkar 360 belki 350 bandı salgın bitmeyecek insanlar geleceğini düşünüp yatırım yapıyor
23Jordan23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Düşüş kırk yolda bir gelir yükseliş hep devam eder mantığı ile almaya devam
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ögretmenx yorumu ()Siz hangi hisselere yatırdınız peki
24cenk için cevaplandı (yorumu göster)