Üye adı:öcübaba
Kayıt tarihi:31 Ekim 2024
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:124
Üye puanı:33
Takipçileri:1
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Haziran 1982
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için öcübaba yorumu ()Bir konuda yardımcı olabilecek varmı. İslam memiş bugün ki yayının da gümüş 37.30 iken biz ( yol arkadaşları) gümüş alimimizi yaptık şimdi kısa vadede 40 TL bekliyoruz dedi. Altın için acele etmeyin önce 2770 ardından 2720 ve daha sonrasında 2700 ün altına sarktiginda bütün alımlarımızı yapacaz dedi. Eğer altın 2700 onsları görecekse gümüş 2 2 buçuk hatta 3 lira daha düşmesi beklenmez mi. Yanlismiyim biri aydınlatabilir mi
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için öcübaba yorumu ()Daha aşağısı gelirmi ki
Mercan26 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için öcübaba yorumu ()altın 200 TL düşecek gümüş 2 TL mi düşecek diyorsun
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için öcübaba yorumu ()Amin ne güzel dilekler. Bilmukabele
HÜMANİST_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için öcübaba yorumu ()adam yabana atılmayacak cinsten konuşuyor hatta 2700 ün altıda ihtimal dahilinde diyor. Aklada hümanist in şurayı kirarsa 2**5 gibi yazdığı yorumlar geliyor. Hümanist in yazdıklarını çok ciddi beğeniyorum memiş de millet dalgaya alsada nihayetinde bu işin erbebı
Jungheinrich için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için öcübaba yorumu ()Aynen bende ona takıldım 2700 onsa kadar çekilecek diyor o zaman gümüş 30 Lara düşer be
Esinti_51 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için öcübaba yorumu ()ucuzlasında alalım heeri
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için öcübaba yorumu ()Böyle bir ihtimal varmı ki
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için öcübaba yorumu ()Harbiden başlasın. Zarardan çıktık aylar sonra. Artık düşmesini bekleyecez
Mercan26 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için öcübaba yorumu ()Aynen öyle
Derin93 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için öcübaba yorumu ()Nasıl yani
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için öcübaba yorumu ()Konu: #33938196 Grafik detay ve yorumları
İnşallah hiç keyfimiz kalmadı
PLATINIUM_2025 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için öcübaba yorumu ()Konu: #33938179 Grafik detay ve yorumları
Kardeş zarar ettik edeceğimiz kadar. Bu 26 dolar 24 dolarların gelme ihtimalidemi var gerçekten
BendenBirTaneDahaYok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için öcübaba yorumu ()Bir o kadarda ben zarar ettim. Hümanist isimli arkadaşı o kadar takip ettim ettim bu işin gerçekten piri. Millet uçacak kaçacak dediler roket moket dediler ucuz dediler cuma günü 34.60 dan daldım canım sıkkın
Çolakoğlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için öcübaba yorumu ()3 ay önce düşecek dediler acele ettim 32.50 den sattım pişman oldum 2 aydır 32 tl gelsede alsak diyip durdum cuma günü 34.60 TL den aldım yine pişman oldum
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için öcübaba yorumu ()Yeter artık düşmesin. Bugün yükseliş bekliyoruz
Mercan26 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için öcübaba yorumu ()32 tl gelsede alsak
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için öcübaba yorumu (); ) valla ben sorayım dedim sen sordun
Hakan4343 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için öcübaba yorumu ()32 tl gelsede alsak
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için öcübaba yorumu ()Konu: #33880033 Grafik detay ve yorumları
Doğru anlamişsın ama adam hayal ürünüdür diyor yanlış anlama
eser38 için cevaplandı (yorumu göster)