Üye adı:O_Ben_Pamir
Kayıt tarihi:25 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9932
Üye puanı:2618
Takipçileri:151
Takip edilen:232
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:17 Ocak 1983
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Kocaeli
Arkadaşlar burda birçok kişi piyasaların açılış kapanış saatlerini soruyor bildiğim kadarını sizlerle paylaşayım. Pazar geceden başlayıp Cuma gecesine kadar olan süreçteki açılış kapanış saatleri;
Yeni Zelanda Açılış saat 01:00 kapanış 07:45
Tokyo açılış saat 02:00 kapanış 08:00
Çin açılış saat 04:30 kapanış 11:00
Türkiye açılış saat 09:00 kapanış 17:30
Avrupa açılış saat 10:00 kapanış 18:30
Abd açılış saat 16:30 kapanış 23:00
Abd de ve diğer birçok ülkelerin bazı eyaletlerinde değişkenlik gösteren piyasa açılış kapanış saatleri var. Ben önemli olanları yazdım. Umarım faydalı olacaktır. Ve herkes bunu not ederse burada sormak zorunda kalmaz. Saygılarımla
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Mesaj yazın yada yazmayın o sizin bileceğiniz iş etiket yapınca çok mesaj yazmış olmuyorsunuz aynı mesaj sadece sağlama yapıyoruz biz. Ayrıca mesaj yazmayıp dışarıdan insanları takip edip ters like veren tipler var. Ve sizin sorduğunuz sorunun sonunda karalama var o yüzden biz tepki verdik yıldız kasmak bu haksız bir itham aynı soruyu sevdiğim değerli bir dosta yapsanız bende karşılık verirdim. Haksızlık varsa hep karşılık veririm benimde yapım bu. Saygılarımla @O_Ben_Pamir
Otomatik Hatırlatma: Üyelerin yıldız sayıları diğer üyelerin yorumlara verdiği puanlar, altın simülatör sonucu ve üyelik tarihi vb. kriterlere göre otomatik sistem tarafından hesaplanmaktadır. Yıldızlar otomatik olarak belirli zamanlar içinde bu kriterlere göre güncellenerek artabilir ya da azalabilir. Yıldız sayısının fazla olması üyenin site içerisindeki tecrübesini gösterir ancak yatırım konusunda uzman olduklarını asla göstermez.
IWhiteSouLI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Hahah aynı şeyleri yazmışız :)) işte iyi niyetli kişiler belli oluyor. Saygılarımla
Cleo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()İnşallah hocam. Saygılarımla
Hatasil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Allah razı olsun hocam bizim öyle basit işlerle art niyet düşüncelerle harcayacak zamanımız yok şükür. İyilik dostlar abiler için buradayız. Rahatsız olan varsa kısıtlar görmez. Saygılarımla @O_Ben_Pamir
Hatasil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Yıldızımı size vereyim isterseniz varsa bir yolu söyleyin. Ben o yorumu zaten yazıyorum kendimi etiketleme yapsamda yapmasamda yani tek yorum olmuş oluyor. Nasıl etkileşim oluyor anlamadım. Kaldı ki hiç aklıma gelmedi ama sizin aklınıza gelmiş demek ki siz böyle yolları arıyorsunuz. Ayrıca her yoruma koymam etiketi. Asıl sebebine gelince bende değerli bir arkadaşımdan öğrendim ve karşımdaki kişiye değer verdiğim için yapıyorum uzun mesajlarda yorumlar düşmüyor gitmiyor bende mesajım gittimi düştümü diye merak etmek istemediğim için kendimi etiketliyorum mesaj bana da gelmişse demek ki gitmiş düşmüş. Gelmemişsede olmamış yeniden kontrol edip yazıyorum. Umarım sorunuzun cevabını almışsınızdır. Bu mesajımıda etiketleyeceğim ki size gitmişmi diye bileyim :)) Saygılarımla @O_Ben_Pamir
Otomatik Hatırlatma: Üyelerin yıldız sayıları diğer üyelerin yorumlara verdiği puanlar, altın simülatör sonucu ve üyelik tarihi vb. kriterlere göre otomatik sistem tarafından hesaplanmaktadır. Yıldızlar otomatik olarak belirli zamanlar içinde bu kriterlere göre güncellenerek artabilir ya da azalabilir. Yıldız sayısının fazla olması üyenin site içerisindeki tecrübesini gösterir ancak yatırım konusunda uzman olduklarını asla göstermez.
IWhiteSouLI için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Hocam eğer dolar bu rakamda olursa ons 1940 a çıkarsa altın gram 926.95 tl olur. Saygılarımla
@mykoc54 @O_Ben_Pamir
Hatasil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Allah razı olsun hocam iyiler hep varolsun. Sabah enflasyon verilerinden sonra dolar çıkmak ister gibi tavır takındı ama gidemedi :)) ons da gidecek ama sebep ne gece Tokyo açılışından beri alım yapıyorlar. Saygılarımla @O_Ben_Pamir
Hatasil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Hoş gördüm hocam teşekkür ederim iyiyim siz nasılsınız. Saygılarımla
Hatasil için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
18 Ayar Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Teşekkür ederim hocam. Allah razı olsun. Saygılarımla
Alp_58 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Hocam öncelikle başınız sağolsun ve geçmiş olsun. Rabbim geride kalanlara sağlık versin inşallah. Sizin gibi değerli insanlar bu sitede hep varolsun. Saygılarımla @O_Ben_Pamir
Kio için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
18 Ayar Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Rica ederim efendim ne demek Allah razı olsun teşekkür ederim. Amin inşallah. Saygılarımla
Aslı_35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Aynen hocam onları yok saymak en güzeli. Hiç yokmuş gibi. Onlar bunu hak ediyor toplum kabul etmemiş ben neden edeyim. Ben kısıtladıktan sonra ne yaparlarsa ne derlersede desinler kendi kişiliklerini ortaya koyarlar. Saygılarımla @O_Ben_Pamir
Hatasil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Kimden alıntı hocam :)) saygılarımla
By_Quantum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Aynen hocam ama iki ülke ma. car ve s. lo. vak gerisi evet demiş yani oylansanda karar çıkar. Saygılarımla @O_Ben_Pamir
YASiiNn_90E için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()dolar uzunca bir süre 15.72 yi altın 954 ü geçmez diyerek sizde altın geldiği yeri unutmaz diyenlerle aynı tiksindirici ifadeyi takınmadınız mı. Ve 5000 demişsinin geldiği yeri unutmamış gelmiş geçmiş olmuş oluyor yani geldiği yeri unutmaz derlerken doğru demişler zaman vermemişlerse eğer. Haklı bir eleştiriniz olmamış yani olsa yorumunuz admın gizlemezdi şikayet üzerine. Saygılarımla @O_Ben_Pamir
Checheek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()AB Pudink ten petrol alımını durdurursa sadece iki ül. ke karşı çıkmış ve karar kesin gibi petrolün fiyatı 180 dolar a çıkabilirmiş. Buda ül. ke. miz. de mazotu 30-40 tl yaparmış. Alıntı haberdir. Saygılarımla @O_Ben_Pamir
1BeğenmedimŞikayet
18 Ayar Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()53 tl hocam bende de Kuveyt makası. Saygılarımla
eskici için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Beklentiyi karşılayamadı hocam :)) memnun kalmadık :)) terse yatırdı bizi :)) saygılarımla
Dumanlı06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gremse Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Hoş gördüm ablam bizde ufak yeğenlerde olunca onlarda gezsin istedik ama işte kö. tü olunca hava erteledik. Saygılarımla
Nurr06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Evet. Saygılarımla
Gurbuz_48 için cevaplandı (yorumu göster)