Üye adı:O_Ben_Pamir
Kayıt tarihi:25 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9926
Üye puanı:2615
Takipçileri:151
Takip edilen:232
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:17 Ocak 1983
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Kocaeli
Arkadaşlar burda birçok kişi piyasaların açılış kapanış saatlerini soruyor bildiğim kadarını sizlerle paylaşayım. Pazar geceden başlayıp Cuma gecesine kadar olan süreçteki açılış kapanış saatleri;
Yeni Zelanda Açılış saat 01:00 kapanış 07:45
Tokyo açılış saat 02:00 kapanış 08:00
Çin açılış saat 04:30 kapanış 11:00
Türkiye açılış saat 09:00 kapanış 17:30
Avrupa açılış saat 10:00 kapanış 18:30
Abd açılış saat 16:30 kapanış 23:00
Abd de ve diğer birçok ülkelerin bazı eyaletlerinde değişkenlik gösteren piyasa açılış kapanış saatleri var. Ben önemli olanları yazdım. Umarım faydalı olacaktır. Ve herkes bunu not ederse burada sormak zorunda kalmaz. Saygılarımla
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Bizim üreteceğimiz araç çok pahalı abim :)) ona paramız yetmez:)) saygılarımla @O_Ben_Pamir
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()İnşallah ablam hepimizin istediği gibi olsun. Saygılarımla @O_Ben_Pamir
Cleo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Allah razı olsun hocam bende iyiyim teşekkür ederim. 40 milyar dolar falan konuşuluyor. Yani şuan kim ne derse havada kalır kimse bilemez. İnşallah bizler için iyisi olur. Saygılarımla @O_Ben_Pamir
TUE_FLU_TU_FLAME için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Abim önceden dizel diyordum şimdi benzinde olur ama gazlı istemiyorum. Hidrojen yakıt nasıl olacak abim ona geçene kadar biz dahada zaman geçer gibi onu bekleyemem ben :) saygılarımla @O_Ben_Pamir
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Tamam ablam Rabbim iyilik versin. Ben biran evvel araba bulup alacağım artık durmam bu altın da inşallah Rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin. Saygılarımla @O_Ben_Pamir
Cleo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Hocam hoş geldiniz nasılsınız. Saygılarımla
TUE_FLU_TU_FLAME için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Ben biran evvel arabayı bulup alayım :)) iyice korktum ben abim :)) saygılarımla @O_Ben_Pamir
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Konu: #31359781 Grafik detay ve yorumları
Ablam 400 milyar dolar iyi para düşünemiyorum:)) dolar için kullanılırsa. Saygılarımla @O_Ben_Pamir
Nurr06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Hat. ta @Vedo69 abim 2023 e kadar heabınızda ne varsa sat. ın demişti :)) demek ki ke. sin benim duyduklarımı duymuştur. :)) saygılarımla @Nurr06 @Cleo
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Hatta @Vedo69 abim 2023 e kadar elinizde ne varsa satın demişti :)) demek ki kesin benim duyduklarımı duymuştur. :)) saygılarımla @Nurr06 @Cleo
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Ablam önceki mesajım gelmemiş demek ki iyiyim teşekkür ederim siz nasılsınız. Saygılarımla @O_Ben_Pamir
Cleo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Şirketler karşı çıkıyordu hocam zaten bu durum dahada zorlayacaktır bizi piyasayı diyorlardı. Saygılarımla @O_Ben_Pamir
finasuzmanı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Abim getiren önemli mi :)) öyle duydum ben :)) saygılarımla @O_Ben_Pamir
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Konu: #31359690 Grafik detay ve yorumları
Aynen öyle ablam :)) isim belki değişebilir :)) hatta vedo abim yıl sonuna doğru 400 milyar dolar da getirebilir :)) bir ara ar. sa falan soruyordu. :)) o yüzden çok endişeliyim ben. saygılarımla @H_s_Bursa @O_Ben_Pamir
Nurr06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Bende iyiyim abim Rabbim sağlık versin sizede. Saygılarımla @O_Ben_Pamir
Dumanlı06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Ablam ve @H_s_Bursa abim vedo abim 40 milyar dolar getirmiş Cuma günü dolar o yüzden düşmüş. :)) saygılarımla @O_Ben_Pamir
Nurr06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()@Nurr06 @Cleo ablalarım sizlere mesaj yazdım arada kaynamasın :)) saygılarımla @O_Ben_Pamir
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Rica ederim hocam ne demek. Saygılarımla
21Ramazan21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Merhaba hocam nasılsınız. Ramazan hocamızın sizinle mesajlaşması bile olmamış. Belki yanlışlıkla olmuşta olabilir bazen oluyor. Kısıtlamayı kaldırıp kaldırmamak sizin takdirinizde yinede. Saygılarımla @O_Ben_Pamir
Fani_Kul için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()@Team35 hocam geçmiş olsun kadrolu oldunuz galiba :) kendinize iyi bakın. Saygılarımla @O_Ben_Pamir