Üye adı:O_Ben_Pamir
Kayıt tarihi:25 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9932
Üye puanı:2618
Takipçileri:151
Takip edilen:232
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:17 Ocak 1983
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Kocaeli
Arkadaşlar burda birçok kişi piyasaların açılış kapanış saatlerini soruyor bildiğim kadarını sizlerle paylaşayım. Pazar geceden başlayıp Cuma gecesine kadar olan süreçteki açılış kapanış saatleri;
Yeni Zelanda Açılış saat 01:00 kapanış 07:45
Tokyo açılış saat 02:00 kapanış 08:00
Çin açılış saat 04:30 kapanış 11:00
Türkiye açılış saat 09:00 kapanış 17:30
Avrupa açılış saat 10:00 kapanış 18:30
Abd açılış saat 16:30 kapanış 23:00
Abd de ve diğer birçok ülkelerin bazı eyaletlerinde değişkenlik gösteren piyasa açılış kapanış saatleri var. Ben önemli olanları yazdım. Umarım faydalı olacaktır. Ve herkes bunu not ederse burada sormak zorunda kalmaz. Saygılarımla
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Valla hocam insanın ne kadar çok parası oluyorsa o kadarda derdi sıkıntısı oluyor. Yukarıdaki rakamlarda bir o kadar can sıkıyor haklısın. Ama ben artık kabullendim çünkü olacağa ve öleceğe çare yok. Saygılarımla
@O_Ben_Pamir
umuut81 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Abim benim hoş gördüm nasılsınız. Bu sitede altın dan çok dolar dan çok vallahi sizleri merak eder oldum sohbet etmek ister oldum. :) yukarıdaki rakamlara hiç bakmıyorum bile direk mesaj gelmiş mi siz değerli abilerimden ona bakıyorum:))) saygılarımla @O_Ben_Pamir
Sucu6464 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Hep kendinize alıyorsunuz hocam bize demiyorsunuz. :)) saygılarımla
Traderrrrr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Allah razı olsun dostum. Hocamızı hep anıyoruz :)) etiketlemede yapıyoruz ama kapalı olduğu için görmüyor bizi. 1820 ile yatıp kalkıyoruz :)) ama bozacağız bu oyunu:)) 2075 zirveyi kırması lazım tek kurtarır yanımız buymuş :)) saygılarımla
@O_Ben_Pamir
Mustafaizmir için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Birilerinin bir planı oyunu varsa ve bizi kendi çıkarları için mağdur ediyorsa. Rabbimin de bir planı vardır. Ben ona sığındım ona güvendim. Sabırla bekleyeceğim paramı ezdirmeyeceğim ve zararına kimseye yedirmeyeceğim. Saygılarımla
@O_Ben_Pamir
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()İyi biliyorduk aldık ama aldandık :)) elimizde patladı bakacağız hal çaresine. Saygılarımla
35oğuz35_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Gümüş ses verdi; bana ne kızıyorsunuz beni düşürenlere beni değersizleştirenlere kızın :))) saygılarımla
Yeşilllll22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Doğru dolduruyorlar :)) biz neyi nereyi boşaltıyoruz :)) saygılarımla
Vedo69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Tadımlık vermedi adam tadına bakmak için :))) 3-5 gram demek istediniz galiba :))) saygılarımla
Bulut_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Kiraz çıkmış kilosu 700 tl ama enflasyon yok öylesine bu rakam. Saygılarımla
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Mb rezervleri her hafta azalıyor abim bereketli geçse ne olacak. Saygılarımla
Vedo69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Allahtan iyi biliyordum da az aldım :)) ama hakkımı helal ettim:))) saygılarımla
Yeşilllll22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Gümüşten cenaze namazımı kılıyorlar :))) saygılarımla
35oğuz35_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Dedem hepsini kısıtladım size karşı saygısızlık yapanları ve iyilik yapanları eleştirdikleri için. Arada bir kaç tane görüyorum onlarıda hemen kısıtlıyorum. Özellikle celik bey ve ekibini kısıtladım. Saygılarımla
@O_Ben_Pamir
GARİBAN_EMEKLİ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Ben daha önce admına burada yazdım birkaç defa yine yazarım tabiki. Saygılarımla
NUTTZ için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()@GARİBAN_EMEKLİ dedem abim herkese herşeye inat sizi seviyor ve ellerinizden öpüyorum. Sağlıcakla kalın hoş kalın bizimle kalın ben sizden razıyım Rabbim de razı olsun. Saygılarımla
@O_Ben_Pamir
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Merhaba Ezgi hanım evet dün fark ettim kapatmışsınız. Bu doğru olan değil çünkü ben sizin paylaşımınızı beğendiğimde like veremeyeceksem sizin verdiğiniz emeğin ne anlamı kaldı. Asıl o kişilerin kendilerini kapatmaları gerekiyor. Saygılarımla
@O_Ben_Pamir
NUTTZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Merhaba hocam altın iki ayaklı yükselen bir emtia döviz ise tek taraflı dövize merkez müdahale edebiliyor ama ons a edemiyor. Kısa vade hepsi risk ama orta vade ve uzun vadede olanları düşünürsek kendim olsam altın alırdım. Tabiki en doğru karar sizin. Saygılarımla
@O_Ben_Pamir
isahinn34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Arkadaşlar burada birilerine haksız suc. la. ma yapanlar için nur suresi 11. Ayeti okumalarını tavsiye ediyorum. Ayrıca burada insanlara ters like veren kişiler bir grup oluşturarak organize şekilde yapıyorlar birisi kendini söyledi bellaciao denen kişi diğerleride burada emin değilim ama parite işlemini eleştiren kişilerin verdiğini tahmin ediyorum. Çünkü mesajlaştıkları kişiler hemen ters like alıyor. Saygılarımla
@O_Ben_Pamir
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için O_Ben_Pamir yorumu ()Dün parite 1.60 lar da iken 0.9 lara düşecek gibi dedim şuan 1.40 larda ons keza öyle yani bazı şeyleri tahmin etmek veya olasılıklara göre karar vermek zor değil. Bende bu konuları bilmiyorum ama gördüklerimle yazılanlarla fikir edinilebiliyor. Saygılarımla
@O_Ben_Pamir
Q777 için cevaplandı (yorumu göster)