Üye adı:norşinli1613
Kayıt tarihi:28 Aralık 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3606
Üye puanı:798
Takipçileri:109
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:25 Eylül 1991
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Bursa
en ıyı yatırım ons altın dır
şuan =1184
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:12186,41 Nakit puanı var
T. Puan:12186,41 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için norşinli1613 yorumu ()veri saat kacta bu gün
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için norşinli1613 yorumu ()120 var 152 153 155 ten alındı cogu
adem_kovan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için norşinli1613 yorumu ()yukarı 82 de bir parca sat 6 parca böl parayı satıktan sonra düşerse Altın alman icin para olur cıkarsa hem altın cıkar hem 5 parca dolar olur elinde
adem_kovan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için norşinli1613 yorumu ()senin durum farkı dolar n cıkacagına inanıyorsa kal ama dolar cıkar diyorsan zaten altını da yükselcek bu durum ama düşerse aldıgın gramı ons düşmesini bir nenzede olsa engelliyor
adem_kovan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için norşinli1613 yorumu ()altın bence
adem_kovan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için norşinli1613 yorumu ()ben Altın cıyım 3 yıldır hep takibindeyim
adem_kovan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için norşinli1613 yorumu ()grama gecmek istiyon mu
adem_kovan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için norşinli1613 yorumu ()teşekür ederim saol
mesut_ipr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için norşinli1613 yorumu ()ben düşücek kanısında olanlardanım bu gün veya yarın 3. 80 Altın a inece benim düşüncem o herkesin grafigi ve takip ettikleri kişiler frlı olabilir düşünce bu
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için norşinli1613 yorumu ()tamam da arkadaş grafik fed diyonda oyle olsa herkez kazanırdı ama olmuyor dolar ı belirleyen olaylarda var bu ülkede mb diye bişe var sadece bu
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için norşinli1613 yorumu ()sende dolar var mı
adem_kovan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için norşinli1613 yorumu ()hayırlı olsun kardeş
mesut_ipr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için norşinli1613 yorumu ()bencede ben gram da iyi kar ediyom
adem_kovan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için norşinli1613 yorumu ()parcalı al 10 parcadan al istersen 10 2 siyle şimdi gir düşcükce parca alımı yap
kapital_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için norşinli1613 yorumu ()hadi benjo düş korkma tutcam ben seni hadi**
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için norşinli1613 yorumu ()gram icin alım vercek sanki bu akşam
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için norşinli1613 yorumu ()aa düşüyor :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için norşinli1613 yorumu ()nedense aynı fikirdeyiz ya bencede)
şehzade_can79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için norşinli1613 yorumu ()2018 olsa belki:)3. 40
şehzade_can79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için norşinli1613 yorumu ()benden sana like :) o zaman
şehzade_can79 için cevaplandı (yorumu göster)