Üye adı:nımesay
Kayıt tarihi:16 Aralık 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9924
Üye puanı:634
Takipçileri:115
Takip edilen:13
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Genel yönetim ve denetim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Yeni güne bismillah
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için nımesay yorumu ()KR yok abi zarari kurtarmak istiyorum 333 oluca parami kurtarıyorum karsiz
tarbaz5101 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için nımesay yorumu ()333 de satmak istiyorum okadar beklersem terse kalirmiyim
tarbaz5101 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için nımesay yorumu ()Ons durdu kaldi
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için nımesay yorumu ()Yani gramin daha yolu varmı abidemek istiyorsunuz
Carpediem37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için nımesay yorumu ()Tarbaz bey 327 ler yoldami gramda
tarbaz5101 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için nımesay yorumu ()Gram Altın da abi gururmuyuz 330 lari
ışık_insanı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Reşat Altın için nımesay yorumu ()Tesekkurler
VYaman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için nımesay yorumu ()O insanlar yüzünden sizi kac gündür göremedik gram altin yorumunuz varmi abi
ışık_insanı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Reşat Altın için nımesay yorumu ()Yaman abi Gram altın ın önü açık mi 330 lara cuma ya kadar gelirmi
VYaman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için nımesay yorumu ()Senolbey mart 11-12de düşüş mu bekliyorsunuz
senollkaan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için nımesay yorumu ()Senolbey gram neden düşüyor
senollkaan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için nımesay yorumu ()Sayılır takipteyim sizi
senollkaan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için nımesay yorumu ()Bende 2014 den beri burdayım şenolbey
senollkaan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için nımesay yorumu ()Ozaman senolbey bey önemli günler belirlerseniz biçimlere paylaşırmısınız bizde önlemimizi ona gore alalim zarar etmiyelim tesekkurler
senollkaan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için nımesay yorumu ()Şenol bey yukselis ne zaman başlıyacak
senollkaan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için nımesay yorumu ()Nerde yaziyir bu haber
hayri_klc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için nımesay yorumu ()Takipten çıkıyorum boş laflara karnımız tok zaten ons 1600 ustu durduğu sürece Gram altın da dusus olmaz bunu herkez biliyor
sefaaks34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için nımesay yorumu ()Bence ons 1600. ustu kaldığı sürece gram altindan korkulma az önce bi parça daha aldim ytd
0BeğenmedimŞikayet
Ons için nımesay yorumu ()Acaba satmayın derken kimse satmazsa dusus olmaz yataya bağlar yukselis ufaktan başlar
sefaaks34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için nımesay yorumu ()Ne zaman olacak bunlar 326 gelirse bende satarim
sefaaks34 için cevaplandı (yorumu göster)