Üye adı:NİLSUDE
Kayıt tarihi:14 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:15504
Üye puanı:8484
Takipçileri:1364
Takip edilen:71
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için NİLSUDE yorumu ()Haklısınız işte o an ne grafik dinler, ne short, ne mum, ne analiz. Keşke denecek çok şey var ne yazık.
hunkar1981 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için NİLSUDE yorumu ()%19 demek istediniz sanırım. Faiz artırıldı ne için ya da kim için. Anlamakta güçlük çekiyorum dolar ın yükseleceğini bike bile cuma gecesi yapılan hamle. Neler oluyor gerçekten aklım almıyor. Şimdi adını vermiyorum siz anlayın lütfen bugün bu ortamda faize artınca mi karlilar, borsada olunca mı, yoksa doviz mi. Türkiye şartlarında.1 Faiz yüksek , sonra ki hamle dolar düştü, sonraki hamle; hem faiz yüksek hem dolar. Ha bide borsa tarafı var. Allah aşkına söyleyin onlar bile bu duruma şaşırdı mi yoksa benim ya da bizim bilmediğimiz dönen başka birşey mi var.
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için NİLSUDE yorumu ()Şöyle abeklenti dolar ın bu saatlerde 7.50 görmesiyd di. Ha bu benmiydim. Hiçbir fikrim yoktu. Görünen o ki yine bekleneni yapmamış. 7.94 lerde
Akif36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için NİLSUDE yorumu ()Yabancı çoktan almadı mı sizce alacağını. Ben derim ki cumadan almıştı.
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için NİLSUDE yorumu ()Yine karışmış ortalık.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için NİLSUDE yorumu ()@celik2119 https://yorum. altin.in/konu/25970325-23 - mart-2021- kralfx44- dolar - grafikli- yorum u Ne diyorsunuz bu duruma.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için NİLSUDE yorumu ()Konu: 23 Mart 2021 Kralfx44 Dolar grafikli yorumu
Uzun lafın kısası Döviz yatırımı yapın mı diyor. Doğru mu anladım.
Kralfx44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için NİLSUDE yorumu ()Olaylar olaylar derken mesela. Bakan değişebilir. Değişen bakanı görevden alındı gibi mi algılayacaz. Yoksa dedikodular gerçek mi oluyor. Hazıne maliya bakanlığı dedikodusu. Ayyy kafa mı karıştırdınız valla.
Beratpaşam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için NİLSUDE yorumu ()Sadece ''gerektiğinde'' kelimesi yok. Bana sorarsanız olması da gerekmiyor. Saygılar.
aspova için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için NİLSUDE yorumu ()Al sat yapmak için en uygun şartları yaşıyoruz.
Scarew99 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için NİLSUDE yorumu ()@celik beni 2 dk izleyin lütfen.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için NİLSUDE yorumu ()Konu: Tavsiye içermez
Sakın sakın sakın ona sormayın. Kesin kazanır der. Şaka tabi. Gerçekleri görmek istemeyen ben.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için NİLSUDE yorumu ()Peki ben offf üzüldüm kendime; hala polyannacılık peşinde miyim? :(((
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için NİLSUDE yorumu ()Ben kaçırmışım o kısımları. Benden de bir ironi inşallah MB başkanı olusunuz. arkanızdayım:)))
aspova için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için NİLSUDE yorumu ()Benim adıma da sayın lütfen o bankaya.
Senaralist12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için NİLSUDE yorumu ()Dikkatimden kaçmadı değil. Bugün kü yorumlar çok net geliyor.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için NİLSUDE yorumu ()Bunun için. Selamlar
aspova için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için NİLSUDE yorumu ()Hemen bulayım yazacam bekleyin.
aspova için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için NİLSUDE yorumu ()Beni hiç duymuyorsunuz sanırım artık :(((
ÇANCILAR_PET_SHOP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için NİLSUDE yorumu ()Çok özür dilerim akıl vermek haddim değil ama. Şöyle mi olsa; uzun vadeli yatırımcılar istediğiniz kadar dolar alın bu günlerde gibi. ))) Nasıl ama . Bu da psikoloji gereği. Kızmadınız değil mi?
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)