Üye adı:Nik10
Kayıt tarihi:11 Kasım 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5974
Üye puanı:628
Takipçileri:254
Takip edilen:1
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:21 Mart 1992
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Bir fırsat geçmiş işte ellerine değerlendirelim bakalım diyecekler, olur mu bu kalıcılık olmaz bence daha öncede gördük.2021 de tabiiki dolar yükselecek.
012 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Algıya devam biraz daha...
Çaylaks_16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Biraz daha düştükten sonra basın yoluyla büyük bir reklamla ekonomik reform paketi açıklanacak, yabancı yatırımcılar ile toplantılar yapılacakmış, bu arada bir 200 baz daha faiz artırımı gelebilir. Amaç dolar ı 7.20 lere çekmek…Yatırımcı gelmesini sağlamak. 7.50 kırılırmı kırılmaz mı asıl soru bu.. Orta vade göreceğiz bakalım.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()dolar gelecek haberlerle bollinger bandının üzerine atamaz ise ki bu 8.05 civarı, düşüş ilerleyen gün ve haftalarda kademeli şekilde daha da derinleşebilir. ilerleyen günlerde grafiğe bakarak dip bir rakam verilebilir..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()7.87 ye iğne atmış geri gelmiş
NeXuS__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Haftalık kapanışından önce 7.87 görebiliriz iğneden dolayı ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()7.84 ten aldığım dolar kâr yazdı..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Ons'un çakılma sebebi nedir bilen var mı? Yemek yemeye gitmiştim döndüm böyle..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Elumuza verdiler :))
BenjoLovesRise için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Çok sert tahmin
NeXuS__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Burada takılan en kötü üyenin tahmini bile onların tahminlerinden iyidir diyebilirim.
cankane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()dolar bollinger bandının Altın da seyrediyor o yüzden,8.04 üzerine atması gerekir güçlü volatil ataklar için..
Oldu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()En kötü ihtimal Şubat ortası 8.38 beklenir, terstekiler için söyleyeyim düşüncem..
Ceptemany için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Dün belirttiğim üzere 7.87 kırıldı ve 7.78 güçlü desteğine gelindi düşüş devam ederse 7.65 ilk alım noktam olacak,7.78 kırılmazda haftalık kapanış yaparsa haftaya yükselişle başlar ytd diyeyim.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Paso dolar taşıyorlarmış amcamınoğlu havalimanında kulede çalışıyor :)
BENJO için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Dünkü beklentim gerçekleşti.
Nik10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()7.62-7.65 arası görsede alsam bir miktar beklemekten gözlerim bozuldu..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()17:30 da dolar la randevum var çay içecez :)
Emprime_24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Bende oraları bekliyorum oradan aldıklarımı yüksekten gönderdim..
knngs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Dünkü 300 milyonda gitti geçmiş olsun..