Üye adı:Nik10
Kayıt tarihi:11 Kasım 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5974
Üye puanı:628
Takipçileri:254
Takip edilen:1
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:21 Mart 1992
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()2 yıl oldu neredeyse..
Körfez1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()5.38 den fiziki 800 dolar ım var anı olarak sakladım fişi ile döviz bürosundan aldım. Fiziki olduğundan mı bilmiyorum hala satmadım düşünmüyorum da.
Körfez1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Bir bakan gittiğinde 1 TL düştüyse malum değişiklik yenilik olursa dolar 1.10 Lara dahi düşer güven yok kardeşim yabancı yatırımcılar gelmiyor ve gelmeyecek..
$lazım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Ne yapsın parasının değerini koruyor gram alsa kaç tane alacak kârı olmaz. Yumurta bile dolar la yarışıyor su bile..
freyy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()70 bin diyor başkan..
Arda22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Benim dolar da hedefim Şubat ortası 8.38-8-40 benim ihtiyacım olmadığı için beklerim, sabret demekten başka bir şey gelmiyor içimden, belki daha erken gelir bir haberle..
Lucifer1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()70 bin mi?
Lucifer1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Hocam yanlış yere geldin mescide gidecektim :)
Cano06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Dün avucum kaşınıyordu bugün 8 den çıksam 4400 TL avcumdaydı sağlık olsun :(
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Kapanışa kadar 7.90 olur mu acaba?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()dolar diyorki al yat
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()7.78 gelecek mi bakalım? Bende aldım biraz önce düştü :)
123221 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()sterlin alınır mı?
falcon38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Biraz daha düşede şöyle 7.77 felan takviye yapsam..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()1.20 ci var birde :)
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Sessiz uçak gibi planör..
Ziyadeolsun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Merkezin bugün hiç sesi çıkmadı nedeni belli oldu :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()8 den satmadım buradan hiç satmam zaten önceden al sat yaptım kardayım dostum sağol..
ErdemDR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Durup durup düşüyor pezo..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Nik10 yorumu ()Tam yaptırım haberleri ile birlikte olması ilginç..
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)