Üye adı:Nevaeymen
Kayıt tarihi:12 Haziran 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:6864
Üye puanı:839
Takipçileri:92
Takip edilen:47
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10013,53 Nakit puanı var
T. Puan:10013,53 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()normale dönecektir inşallah
Grimor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()cimsa bana küs galiba tahta kapalı gösteriyor açmadı bir türlü ilginç
Döviz_avcısı33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()hayırlı olsun eşlik edeyim:) ben de ttkom aldım
Döviz_avcısı33 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()tşk ederim hepimize inşallah:)
feralya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()2, 16 dan hacim yok beklemedim artık zararı ttkom dan çıkar diye düşündüm
esmereldaaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()yabancı çıktı düşüş o sebebten gibi dolar düşüyor soda çıkıyor bak:)
Grimor için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()bntaş ı vererek ttkom a geçtim hayırlısı bakalım
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()inşallah :)))
Grimor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()arçelik i de takip edebilirsiniz o da güzel çıkıyor prim yapacak bir kağıt. ytd.
ooZooN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()hangi kurumdan takip ediyorsunuz?
ooZooN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()rica ederim
esmereldaaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()bereketini görün
070 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()6, 95 den dönsün altta 6, 89 ve 6, 60lara kadar yol yaparsa çok moral bozar soda kardeş:(
Grimor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()evet sinir etti bugün:( ben şişeden şaşman bir daha satayım şunu da. ytd
Grimor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()ektrende görebilirsin.
esmereldaaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()1 parça arçelik aldım inşallah yeşil görürüz yeterince kırmızı seyrettik bugun:(
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()evet kesiliyor
esmereldaaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()finnetaraştırma yorumu:
Teknik Yorum
Son 2 gündür fiyat artarken işlem hacminin azalması, hisseye olan ilginin azaldığı yönünde değerlendirilebilir. Osilatörler'in genelde aşırı alım bölgesinde olması hissenin fazla yükseldiği şeklinde değerlendirilebilir. Hisse kısa- orta vade hareketli ortalamalarının üzerinde seyrediyor.
Fiyat ve 5 Günlük Hareketli Ortalama
En son 28 gün önce kısa vadeli hareketli ortalamasını yukarı yönde keserek olası bir alım sinyali verdi. Fiyat, 5 günlük hareketli ortalamanın üzerinde seyrettiği için alış pozisyonunu koruyor.
5 ve 20 Gün Hareketli Ortalama
En son 93 gün önce 5 günlük hareketli ortalama, 20 günlük hareketli ortalamasını yukarı yönde keserek olası bir alım sinyali verdi. 5 günlük hareketli ortalama, 20 günlük hareketli ortalamanın üzerinde seyrettiği için alım pozisyonunu koruyor.
20 ve 50 Gün Hareketli Ortalama
En son 91 gün önce 20 günlük hareketli ortalama, 50 günlük hareketli ortalamasını yukarı yönde keserek olası bir alım sinyali verdi. 20 günlük hareketli ortalama, 50 günlük hareketli ortalamanın üzerinde seyrettiği için alım pozisyonunu koruyor.
Commodity Channel Index (CCI)
Momentum
Momentum, aşırı alım bölgesinde bulunuyor. En son 49 gün önce yeniden aşırı alım bölgesine girmesi yükselişin bir süre daha devam edebileceği şeklinde değerlendirilebilir.
Relative Strength Index (RSI)
RSI, 70 seviyesinin üzerinde ve aşırı alım bölgesinde bulunuyor. En son 26 gün önce yeniden aşırı alım bölgesine girmesi, yükselişin bir süre daha devam edebileceği yönünde değerlendirilebilir.
MACD
MACD, hareketli ortalamasının üzerinde olması sebebiyle alış pozisyonunu koruyor. En son 28 gün önce hareketli ortalamasını yukarı yönde keserek olası bir alım sinyali verdi.
Stochastics
Stokastik, 80 seviyesinin üzerinde ve aşırı alım bölgesinde bulunuyor. Hareketli ortalamasını yukarı yönde kesmiş olması, çok kesin olmasa da, kısa vadeli bir yükeliş olasılığına işaret ediyor olabilir.
kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir.
acemi_ekonomist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()hangi hisseler?
Döviz_avcısı33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()hayrolsun inşallah ipucu var mı hisseler için?
Döviz_avcısı33 için cevaplandı (yorumu göster)