Üye adı:Nevaeymen
Kayıt tarihi:12 Haziran 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:6864
Üye puanı:839
Takipçileri:92
Takip edilen:47
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10013,53 Nakit puanı var
T. Puan:10013,53 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()bir plan var da bilemiyoruz ki her atak yaptığında meril satış giriyor 1 milyon lotu geçti satışı alım yok henüz
feralya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()hocam ipeke türk firmaları satıyor yabancı alıyor baktınız mı takasa
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()tek yabancı firmanın bile şişe satışı bile 1 milyonu geçti :((( yükselmesini engelliyorlar sodaya çevir diler zavallıcığı:(((
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()zararkes yaptım geçen hafta satıp yerine ttkom almıştım oradan çıktı zararım
ozelari için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()bereketini görün
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()hayırlı olsun alımlarınızı bizimle de paylaşırsanız sevinirim.
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()ipeke yi ne yaptınız hocam duruyor mu güzel kar verdi.
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()teşekkür ederim
feralya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()duruyor hocam hala ümitliyim satan yabancı bir yerden yüklü girecektir inşallah bekliyorum
ozelari için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()arçelik yeterli gücü toplarsa 15 hatta üstünü beklerim :))) ama fırlatma gücü önemli ytd.13,26 dan parça alındı @feralya
sadece benim fikrimdir yatırım tavsiyesi değildir kimseyi yanlış etkilemeyeyim
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()saol hocam tekrar bakayım grafik çok az anlıyorum yoruyorum sizi emeğinize sağlık.
Metehan001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()bistin hocam geçen ayki gibi bir düşüş ihtimaline karşı stop yapayım çok zarara girerim :(
Metehan001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()hocam endekse baktınız mı?
Metehan001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()biz çıkalım da öyle insin hocam yoksa 2 ay bekleriz çıkmayı :(
onursen3d için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()çok değildir inşallah zarar ittifak ben de izliyorum 3,30 dan 4,10 sonra tekrar geri şimdi tekrar ileri :) 1 defa aldım stop yaptım o zararı çıkaracağım anı kolluyorum:) spek beni korkutuyor ama
feralya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()şişe de 5,61 oldu 5,64 e geri çıktı birden satış yedi. soda şişe ve arçelik nereden alım yapacaklar acaba?
feralya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()neler var sepetinizde?
feralya için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()ipeke de bakabilirisniz yabancı alımı var 5,25 den 5,52 gördü 5,42 yabancı ort. satmalarsa gider inşallah ytd.
feralya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()5,66 destek çalışıyor şu an
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nevaeymen yorumu ()parça düşünebilirsiniz elinizde yoksa ytd.
feralya için cevaplandı (yorumu göster)