Üye adı:Neşedertaşk
Kayıt tarihi:29 Ağustos 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1993
Üye puanı:360
Takipçileri:21
Takip edilen:7
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Neşedertaşk yorumu ()Saat 11 olmuş:)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Neşedertaşk yorumu ()Teşekkürler Sefa kardeşim.
Tekniği konuşturuyorsun:)
sefaaks34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Neşedertaşk yorumu ()Ben alıyorum. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Neşedertaşk yorumu ()Kardeşişine karışıyor gibi olmayayım ama Altın için de tfx 'i niçin kullanmıyorsun?
tfx't şu anda altın 320.10 civarında.
ecb için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Neşedertaşk yorumu ()Bereketli olsun kardeş, hangi bankayı kullaniyorsun?
ecb için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Neşedertaşk yorumu ()14'de gr'ın iyi bir alim fırsatı vereceğini düşünüyorum. YTD
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Neşedertaşk yorumu ()Buradan gr ve ons almak riskli. Çin açılışını ve MB kararını görmek lazım.
Yükseleceği kadar yükselmiş zaten. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Neşedertaşk yorumu ()Düşeceğinden hiç umidim yok, kıvırta kıvırta gidiyor. YTD
ESKATO_1980 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Neşedertaşk yorumu ()Burdan döndü denebilir mi?
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Neşedertaşk yorumu ()Olumlu bir gelişme olmasa onsun yükselmesini önleyecek üfürükten bir açıklama gelebilir.
Çünkü genel kanı Cin açılışıyla onsun yürüyeceği yönünde Ytd
A_gumusay4346 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Neşedertaşk yorumu ()İyi silkeliyor parababaları, daha da silkeleyecekler.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Neşedertaşk yorumu ()Bırak bu yaveleri de adam gibi konuşmayı dene.
G_man için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Neşedertaşk yorumu ()BU arada tek sorunun para oladığını da bilmen gerekir.
Adam efendice hatırlatmış, bunda alınganlık gösterecek ne var?
G_man için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Neşedertaşk yorumu ()QNB' Finansta makasın yüksek olduğunu düşünüyorum.
En düşük makas Türkiye Finans'ta...
AG_04 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Neşedertaşk yorumu ()Kardeş mahsuru yoksa sorabilir miyim, bu kur kaç tl'ye uygulanıyor?
denizs55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Neşedertaşk yorumu ()Aynı banka değil
AG_04 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Neşedertaşk yorumu ()Abd açılışında ser düşüşler geleceğini düşünüyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Neşedertaşk yorumu ()Eyvallah Ç. Sakin sakin izliyorum
TRADE35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Neşedertaşk yorumu ()Abi, arkadaş Yeni Gine'den bahsediyor sanırm.
myemisenyayik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Neşedertaşk yorumu ()Günah keçisi aramayın kardeşim, piyasa serseri mayına dönmüşse Nurettin ne yapsın?