ALTIN ONS

$1337.2400

Güncel: 06:19:50

USD/TL

3.7868

06:19:50

EUR/TL

4.6648

06:19:50

PARİTE

1.2310

06:19:50

STERLİN

5.3045

06:19:50

GÜMÜŞ

2.0362

06:19:50

XAG

16.7160

06:19:50
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.2310 06:19:51
EUR 4.6648 06:19:51
USD 3.7868 06:19:51
ALTIN ONS $1337.2400 06:19:51

Profil sayfası: nedim01

Üyelik Bilgileri

Üye adı:nedim01

Kayıt tarihi:20 Ağustos 2016

Son giriş:21 Şubat 2018 22:23:06

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:1019

Üye puanı:65

Takip edilen:13

Baktığı sayfa:Gram Altın'ın yorumları ve güncel fiyatları (26.2.2018 02:24:01)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Afganistan. Ogrenciyim burda

gebere_jackson için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Doğru diyorsun dostum misal olarak söyledim yoksa bir yıl da beklerim benim açımdan sorun yok hesabıma açıp bakmıyorum sadece :) zarardayekn 2. 10 larin illa ki geleceğine eminim

KaRaKuVVeT için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Hocam tebrik ederim sizi. Bene de bu işi yapan herkes zarar kes yapmayı öğrenmeli. 2. 06 dan gümüş var 2 haftadır bekliyorum iki üç defa 2. 03- 2. 04 oldu satsaydım daha ağı alarak zararı telafi ederdim

KaRaKuVVeT için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Gene boka sardı bu lanet olası gümüş

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Gene boka bu lanet gunus

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Bekleyelim mi hocam

dangerman3 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için nedim01 yorumu ()

Eyvallah dostum

lord_seymen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için nedim01 yorumu ()

Eyvallah kolay gelsin

yusufcum_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için nedim01 yorumu ()

Eyvallah dostum hangi bankaya baktın en uygunu bu oldu

yusufcum_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için nedim01 yorumu ()

Yapı kredi çıldırmış olmalı :)

Camcı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için nedim01 yorumu ()

Ziraat girdim günlük çıkmıyor hocam

ümit34 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için nedim01 yorumu ()

Çok az değil mi abi kâr payı ile çalışan bankalar bile aylık 250 veriyor

Camcı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için nedim01 yorumu ()

İyi günler arkadaşlar benim 32000 liralık birikim var günlük faiz ne jadar getirisi olur hesaplayabilecek olan var mı teşekkür ederim

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Düşüş mu bekliyorsunuz hocam diktik etti bu ne iniyor ne çıkıyor

dangerman3 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Hocam daha beklemeye devam mı satmak için

dangerman3 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Teşekkür ederim hocam gece 2. 05 ten sattim ben aza kanaat ettim ve kazandım :)) şimdi kaçı bekleyelim

dangerman3 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Aldım ben hepsinden kademeli 2. 03 2. 02

dangerman3 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Hqci abi sıkıntın nedir

Soran için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Böyle kesin konuşmak doğru değil o zaman bende diyorum 2. 20 gelecektir alın

uzman92 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Hesabımda 1 lira kalana kadar düştükçe sinirlenerek aldım artık kendisi bilir

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Hayırlı olsun diyelim umarım yükselir

PARACIKLARIM için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Hoş geldin abi yorumlarını okuyorum degerlendiriyorum eline sağlık. 3/5 sattim aşağısı da uyar yukarısı da bekliyoruz bakalim

tekol için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Site adını yazabiliyor musunuz

BORSACIII için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Kaçış yok bundan

BORSACIII için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Helal olsun size bende üretimine başlamak istiyorum alım satım değil de

BORSACIII için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Belki de belli bir limit vardır

morakka için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Neden hocam olmuyor benim açık makas da iyi

morakka için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için nedim01 yorumu ()

Orası öyle de fikrinizi sordum tabiki karat kisinin sorumluluk kişiye ait

Şenayfx için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

İnadına bekliyorum 2. 06 olmadan satmicam düşerse yolu açık olsun

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için nedim01 yorumu ()

Daha çıkış devam mı ne diyorsunuz hocam benim de 2. 04 dutuyor

Şenayfx için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

BeNe bekliyorum 2. 04 ten aldıklarımı umarım daha çıkar

necmettin44 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Bekleyelim biz en iyisi çok tutundu buralarda devam eder bence

MAESTRO~ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için nedim01 yorumu ()

Bu tabloda gümüşün en az 2. 10 olması gerekirken sürünüyor neden acaba

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Ben gece girip 2. 2 den aldıklarımı 2. 3 ten sattim uykulu uykulu kâr etmek de güzelmiş :)

wusuw için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Eyvallah ona göre opsiyon alayım

cemgelibolu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Veri kaçta abi

cemgelibolu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Bu tüfe verileri ne zaman

PARACIKLARIM için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için nedim01 yorumu ()

Abu makas kaç şuanda targette

__HenRy__ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Herkese bol kazanlar suan tfx de makas kaç acaba

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için nedim01 yorumu ()

Ooo çok güzel hemen aktifleştireyim hesabım da var zaten

tekol için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!