Üye adı:Nazo44
Kayıt tarihi:10 Ocak 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1462
Üye puanı:198
Takipçileri:18
Takip edilen:26
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nazo44 yorumu ()senin niye sesin çıkmıyor?
Kara_bey için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nazo44 yorumu ():)) bi tanesin sen, seviyorum seni, şaka maka, bende dolar larımı bozdurup haftaya ortalama düşürmem lazım, yoksa yandı gülüm keten helva
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nazo44 yorumu ()o da doğru da, ne bilim, inşallah tez zamanda herşey düzelir
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nazo44 yorumu ()senin Allahına kurban, aha böyle dedin düzelttin herşeyi :) şaka maka kusura bakma
Lukifer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nazo44 yorumu ()estagfurullah , sende kusura bakma , sana patlamak istemezdim ama üzgün herkes şuan
Lukifer için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nazo44 yorumu ()yok tabiki önyargı değil, hele dur insanlar hazmetsin bu durumu, ne durmadan full tl deyim. insan biraz empati yapar ama demi
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nazo44 yorumu ():))) hahahahaha garibim
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nazo44 yorumu ()napalım yani, herkes üzgünken durmadan fulll tldeyim demek de biraz düşüncesizlik bence
Lukifer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nazo44 yorumu ()devre kesti hepsi satamıyorsun
Tuce16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nazo44 yorumu ()ayy üzüldüm:(
Uzunvade007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nazo44 yorumu ()toplamda 5.500 zarar bu nedir yaaa
Kupa_Beyi42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nazo44 yorumu ()mecbur beklicez başka çare yok
Mole için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nazo44 yorumu ()off direkt 2.500 zarar yazdı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nazo44 yorumu ()maalesef ya, :(
Seray20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nazo44 yorumu ()Gunaydın hayırlı sabahlar, bu nedir ya bi rahat nefes alamıyoruz.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nazo44 yorumu ()mantıklı tebrik ediyorum sizi, ama ben zararına satamazdım ya
yiğit78 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nazo44 yorumu ()nasip benimde ortalamam seninkine yakın , hayırlısı
GramaBeşKala için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nazo44 yorumu ()bende baya yüklüyüm onda bekliyorum
GramaBeşKala için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nazo44 yorumu ()dagi takip için az almıştım keske çok alaydım tühhh
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Nazo44 yorumu ()adı gibi oylum oylum selvi boylum atak bekliyorum
Kara_bey için cevaplandı (yorumu göster)