Üye adı:NazlıcaN20
Kayıt tarihi:20 Şubat 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4402
Üye puanı:371
Takipçileri:133
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:5 Mayıs 1998
Meslek:Kamu çalışanı
Yaşadığı yer:Aydın
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Banka makas araliklari dusecsktir diye dusunuyorim gumus icin 1 kurusun altina dusebilir. Belli de olmaz..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Konu: Binde2
O iptal eski o artik yuzde 1 e cikarildi. 3 kilo alim icin gumuste 130 tl ortalama vergi var kisaca :)
seven için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Ifade etmeknistedim. Yazdilar mi bilmiyorum.
Mevcut yuzde 1 vergi sadece metaller için degil dovizler icinde gecerli tfx te anlik kesinti başlamış zaten
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Tum Emtilarda banka sana satarken vergi var. Sen satarken yok hocam
seven için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()Hayırlı bayramlar abicim
Parakete için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()Her islem icin mi bu sacmaliklar
Replayyy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Teşekkür ederim abi hayırlı bayramlar dilerim.
Yüzde 1 diye bir şey demişsin o nedir :((( binde 2 yoksa yuzde 1 mi oldu
Heri05 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Kisa vadeyi hedef alan işlemler bunlar. Orta Uzun vadeciye dönüşü saglar. Bence iyi oldu millet ailesine zaman ayiracagina chat yapıyordu iyi oldu :)))
zeren için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Arkadas dedim :) baska bir sey degil (:
efendi60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Iddialarini kendi kendine girip kendi kendine kazaniyon hahaha. Ayrica nedsn bulastin sen onu da anlamadim :D
Heri05 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Benim mi arkadaşım yok anlamadım hahahahaha :))) uzuldum adına oyle diyerek yalnizligini ifade etmissin çok üzüldüm cidden
Heri05 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Ne diyorsun sen gene 24 saatin 20 saati burdasin Allahtan kork mesaj sayılarına bir bak
Heri05 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Makasi yuksek tutarak aliyorlar iste aynı şey.
Yakında otomatik keser alirken makas normale döner
karadr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Vergi yok zaten şuan makasa yansitmislar
karadr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Yahu nasi ayni kapiya cikiyor :))) bir omursunuz cidden.
Atıyorum sen 10bin tllik aldin 10 hin tl icin 20 tl odersin alirsan.
Ama satarken daha yuksek paraya satacaksinki kar edesin diyelimki 12000 karsliginda sattin 12bin tlnin binde 2 si 24 tl yapar :))
azap_yolu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Tlye gecmezseniz hem alirken hem satarken vergi odersiniz
Ahmetbayramhisar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Müşterilerimize yapılan kıymetli maden satış işlemleri üzerinden binde 2 oranında kambiyo muamele vergisi (BSMV) tahsil edilmeye başlanacaktır.
(musterilerimize satilan)
İskul87 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Hocam duzgun okuyun ve anlayin gelen bildirimleri. Siz alirken vergi kesilecek. Musterilerimize satista diyor.
Müşterilerimize yapılan kıymetli maden satış işlemleri üzerinden binde 2 oranında kambiyo muamele vergisi (BSMV) tahsil edilmeye başlanacaktır.
Alinti mesaj.
Harbi_Bjkli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Okusanıza tfx duyuru atmis zaten tfx kullanıyorsanız. Musterikerimize satista diyor. Ayrica sen satarken hic birinde vergi yok dolar i da alirken vergi var satarken yok
İskul87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Yok kesmicek konustum ben makas vergiye tabi iste. Kesilmeye baslicakmis anlik dovizler gibi o zamana kadar makasi acik tutarak alcaklar vergiyi kisaca. Sonra makas normale donecekmis
_ONEOL_ için cevaplandı (yorumu göster)