Üye adı:NazlıcaN20
Kayıt tarihi:20 Şubat 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4402
Üye puanı:371
Takipçileri:133
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:5 Mayıs 1998
Meslek:Kamu çalışanı
Yaşadığı yer:Aydın
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Bundan 3 ay evvel millet 3 leri kar görürken 7 8 hatta 9 dedik güldülerdi :)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ():=)) rasyodan bahsediosun o gumus lehine ters söyledin sanırım
Gariban2010 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()Co Duyduk bu buyuk satış laflarini.. Rahmetli prajna ve ayranbolmu ne 1600 lerde derlerdi 1300 ler cok yakin diye. Simdi de 1920ciler turemis dikkat edin 2100 de almasin solugu :)))
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Hangi sayfada olmasi lazimki
Uçankarınca için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()akguv hissesi alan takip eden var mi. Volalitesi cok yuksek. Sadece ayni gun satilmama disinda bir eksisi var mi acaba. Ben dun 4.70 aldigimi bugun 5.30 dan sattim takip edenler var mi yoksa benim. Sansim mi
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Onceden 0.64 0.76 falan cekenlerinde mi duzeltme yapilcak anlamadim onlari etkilemez bence
Zumberto için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()Amin cumlemize suan pek karda sayılmaz :))
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()Kağıt var abi birwz banka biraz saglik biraz sanayi diyelim :))
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Düzeltme 4 70 ten bir anda 5.25 oldu..
NazlıcaN20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Akguv hakkinda dusuncen nedir abi. Baya salmis
erdal262626 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()Aldi basini gitti gumus altin ha var biraz onlar uzun vade icin dursun dedim.. Iyiyim sen nasilsin abi
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()Artik borsa islemleri yapıyorum metallere pek bakmiyorum abi :))
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()Atamızın doğum tarihine selamlar olsun :))
1BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()Prajna ve ayrabol hangi uyelikle bakiolar acaba siteye hahahahahshsmdmdnsm
0BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()Aman aman tadi kacmis :)))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Cinliler hep satacak diye bisi yokmus yani :)))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Sabaha 5 i gececek heralde bu gidisle
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Full girmeyin sakın.. Yarin kafanizi taslara vurdurur gümüş aman dikkat..
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Ne olursa olsun yarin gene 4 65 ten tersteyiz diyenler cikacak:))
_ONEOL_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Full islem hic bir emtiada yapmiyorum abi hele hele borsa da asla. Acemi oldugum icin simdilik bist 30 bana yetiyor duserse ortalama dusuruyorum. Illaki kar ile kapatiyorum bir sure sonra. Önceliğimiz ogrenmek bu isi.
erdal262626 için cevaplandı (yorumu göster)