Üye adı:NazlıcaN20
Kayıt tarihi:20 Şubat 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4402
Üye puanı:371
Takipçileri:133
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:5 Mayıs 1998
Meslek:Kamu çalışanı
Yaşadığı yer:Aydın
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()Bir de su olay var. Yok Zelanda yok japon yok cinlisi. Arkadaslar forex piyasasi dünyanın her yerinde acik suan ani piklerde gaplarda nerenin al sat ettigini kesmeniz mumkun değildir. Yani nerenin ne zaman açıldığını sormanin anlami bile yok suan agirlikli islem belki de abd den geliyor
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()600. milyon dolar a anca yuzde 1 ini alir zaten algi iste onlar baska der bunlar anlamak. İstediğini anlar hocam
worldofeconomy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Altin ons artarsa gumus omsta artar
gonen1983 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()Zaten baska bisi olmaz. Bu nasi tahmin ya millette gidip takip ediyor:))) nolcak baska ya duser ya cikar
Barbekü için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Sunun sorayım anladigim sekilde. Bunlar hissenin dustugu kadarki fiyat farkini bana bedelsiz olarak ruchan hakki oalrak pirtfoyume mi eklicekler
Muro34muro18 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Abi icimi rahatlatmak icin soruyorum. Sonuçta hisselerin artacagi garanti olmaz. Ben 4.10 dan 3 lirqya dusen hiseden nasi kar etcez onu anlamadim kalirsa aylarca 3 lirada bu ruchani hoc anlamadim inan ben..
Muro34muro18 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Abi simdi bu ruchan otomatik eklencek. Diyorsun boyle bisi olsa. Ben napicam onu simdi onu anlamiyorum. Al sat zamani dediniz. Mecburmuyum satmaya satinca zarar etmezmiyim ya da alinca hissem cogalir deniyor ruchan varsa bize ucuzadan mi vermis olcak hiseeyi kisaca piyasaya gore
Muro34muro18 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Oyak abi onun programı var
Muro34muro18 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Ha anladim abi onu sormustum. Eger ki portföyümde yoksa sorun yok demek kisaca dogru mu anladim. Ekstradan takibe gerek yok. Simdi albaraka var benim ama albraka r diye hisse var ancak benim portföyümde yok hiiselerim kisminda bir sey yapmiom kisaca doğrumu anladım
Muro34muro18 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Bana verdiği ruchanlar nerden görüncek hisselerim gibi otomatik olarak portfoye mi eklenecek
Muro34muro18 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Abi onu soruyorum bana ne verdigini nerden gorucem.. Ruchan falan
Muro34muro18 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Tamam dogru diyorsunuz belki ancak hali hazırda 4 70 ortalamam var ve cok pis terste olan kagidin 3 tllere düşmesi durumunda nasi yol izlemem lazım param yok hic alim için
Muro34muro18 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Karıştırdın sabah sabah ortalığı :) boyle bir sey var mi vakiftan benim de var elimde biraz kagit ama elimde para yok ruchan alacak. Neyse hosse duserse bir anda 1 2 tl anca oyle anlicaz sanirim
Bilal0016 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Merhaba ama parayla alinan ruchan hakki nasi bize kar saglicakki anlamadim bedavaya verse tamam da gene parayla satıyormuş
Muro34muro18 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Bana ruchan hakki verdigini nasil anlayabilirim peki her bir hisse için kusra bakmayin ilk kez boyle durum okudum
Muro34muro18 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Her bir ruchan değeri nedir peki. Sunu sorayım bu durumdan hisselerim zarar gorurmu
Muro34muro18 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Bedelli sermaye artirimi nedemek acaba elimde karisik hisseler var hic param kalmadi full hissedeyim. Benden para talepleri mi olacak.. Karsilamak zorundamiyim yani cok sacma degil mi param yok yani talepleri karsilamazsam ne olacak
0BeğenmedimŞikayet
Reşat Altın için NazlıcaN20 yorumu ()Bedelli sermaye artirimi nedemek acaba elimde karisik hisseler var hic param kalmadi full hissedeyim. Benden para talepleri mi olacak.. Karsilamak zorundamiyim yani cok sacma degil mi param yok yani talepleri karsilamazsam ne olacak
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Tabiki her gun isler faizler gunluk isler
Nakityok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Faiz odersin, diger kredin gelmeden odemen lazim. Her gecen gun icin odemen gereken tutar artar, puanini da olumsuz etkileyebilir
Nakityok için cevaplandı (yorumu göster)