Üye adı:NazlıcaN20
Kayıt tarihi:20 Şubat 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4402
Üye puanı:371
Takipçileri:133
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:5 Mayıs 1998
Meslek:Kamu çalışanı
Yaşadığı yer:Aydın
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()Laf anlamiyor ya da diretiyorsun sanirim. Ons mu yazıyor aldiginda portfoyunde grm mi yazıyor onu söyle once.
ntmen için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()Ons olarakta olsa hanenize gr yansiyor sonucta ayrica isterseniz fx piyasa ile buradaki alim satim fiyatlarıni ve kaldiraclari da konusmak gerekir. Kisaca evet polemik olur saygilar abisi
Oztrkyldrm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()Peki soyleyin o halde 1 ons altin alicam ben nasil alirim ve bana karsiliginda ne verirler
Oztrkyldrm için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()Merhaba ons altin diye bir şey yok. Ons bir agirlik birimidir dolar ya da euro olarak alirsaniz ons olmus olur kabaca. Ama gene elinizde gram altin olur kac gram olacagi size bagli 1 ons demek 31.1 gr demek yarim 1 gr altin ise
0,0321543408 ons demek.
such_a_lonely_day_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Altinciysan dolar i sevmemek?
Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Altin gumus gibi düşün saglam hisse illaki cikar altin gumustebde yarisini kaybedersin
Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Hisseden fazlasını kazandirmaz hic bir sey de neyse o konulara girmeyelim.
Rtalb denilen tehlikeli hisse 2 tl lerden 52 tl oldu :)) 4 5 ayda yani 26 kati sanirim :)
Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Benim pek param yoktu olması gumus sayesinde oldu dediğiniz seviyeden almistim gumus martta sonra parami katladim haliyle ama gene dusus goz korkutuyir elimde gene var gumus biraz dursuno
Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Ben bu seviyelere guvenmiyorum.. Metalleri En pik yerlerinden almak mantikli gelmiyor bana. Insallah pisman etmez alanlari
Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Umarim karla cikarsin
Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Kac paradan aldiniz ve ne kadar aldiniz
Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Ikisinde de bekleyin zarar edeceginiz kagitlar değil.
Pınarrr86 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Yüksek almissin ben o aldigin yerlerden sattim cok kar vermedi petkim gibi ama verdi gene de bir gunde yuzde 8 halkkbankin pek huyu degil. Ama gaz olayi bekleneni verse dedigine tamam derdim de bu hafta karışık bence. Ya da boyle dusundurup yukari cekecekler.. Bekleyin zarar kes yapmayin bist 30dan zarar etmezsin yat vadeye.. Sonucta 6.50 lerden döndü o kagit
ozgur86 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Dediginiz kisiyle bir bagi yok. Muhtemelen elinden geldikce yardimci olur ablam. Yardimsever birisidir :)
S_Y için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Zaman gosterir abi her seyi
Keten_prens için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Nedir elinizdekiler kac lot ve kactan terstesiniz
Pınarrr86 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Halk bankasi tersten cikmaz diyordum dun %8.5 artti. Petkim 2 gunde costu zaten omrumde ilk defa 2 gunde 20 binden fazla para kazandim. Bunu bana saglayan ve sogukkanli olup sacma. Kararlar vermemi engelleyen @keten_prenses ve @Guiding_1 ablam ve abime sonsuz şükranlarımı sunuyorum tekrardan. Bir 2 kagit kaldi elimde ancak tekrsr alim icin tl olmasi cok onemliydi bu kritik surecte.
Pınarrr86 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Benim sahsi fikrimdir. Yatirim danismani değilim dolayisi ile tavsiye niteligi tasimaz burada yazilanlar efendim.
Herkes kararini kendi verecektir. Ama eminim siz de farkindasinizdir. Olumsuz haber bekledigini metallerin.. Ve bekledikleri haber yok.. Napalim simdi aşı bulunmasın diye dualar mi edelim..
Insallah bulunsun ki bir once hayat normale dönsün. Ben duami ettim. Terste olanlar icin insallah dedim. Kar alip cikma sansi verir dedim daha ne yapayim.. Ben de bir kulum bu kadsr yüklenmeyin
Volkanata için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()Insallah sizler gibi temiz kalpli insalar icin kar alip cikma sansi verir metaller kisa zamanda.
kolera2002 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NazlıcaN20 yorumu ()Benim bu karim sans ve iyi ata oynamak oldu. Tabiki de bunda @keten_prenses ablamin yardimlarini inkar edemem. Beklentiler ve gercekler meselesi..
S_Y için cevaplandı (yorumu göster)