Üye adı:NapolyonBonapart
Kayıt tarihi:22 Kasım 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1304
Üye puanı:306
Takipçileri:71
Takip edilen:47
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Danışmanlık
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NapolyonBonapart yorumu ()Benim VESTEL maliyet 6.80.. Şu an 6.20.. 6.34 test etti.. Dipten tepki verdi.. Karar sizin..
silalum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NapolyonBonapart yorumu ()2-3 Gün önce yazmıştım bunları.. Takibe devam.
?
VESTEL de hareketlenecek..
GEREL de..3-4 tane daha var..
Ama net benim fikrim değil bunlar:
1 KLGYO
2 ISGSY
3 YKGYO
4 ADNAC
5 ALARK
6 VKGYO
Ama hepsi 6-8 haftalık.
YTD
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NapolyonBonapart yorumu ()2 Aylık plan yaparsanız iyi olur.. Ben günlükçü değilim kardeş.. :- )
Ayrıca tek kağıt risklidir.. 3 hisseli portföy iyidir..
Malinois_Canary için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NapolyonBonapart yorumu ()MONDI TIRE KUTSAN
2 Temmuz 2007'de
2.17 TL
Bugün 2.00 TL kapamış
17Temmuz 2017'den itibaren hacim çok iyi artmaya başlamış.
Esas Faaliyet Kârı 20 Milyondan 70 Milyona çıkmış..
Bugün güzel bir yeşil mum koymuş..
Kağıt şunu diyor:
"Almayanı döverim.. "
:)
muratfatih için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NapolyonBonapart yorumu ()Hangi kağıdı aldığın önemli.. Kaçtan aldığın daha önemli kardeş..
FiftiCent için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NapolyonBonapart yorumu ()YKB Yatırım.. 0.018
tarihci_baran için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NapolyonBonapart yorumu ()Kâr varsa tasa yok.. :- ) Devam..
feralya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NapolyonBonapart yorumu ()ADNACı 1.42 gibi verirsem yine Vestele girecem.. 6.29 sattıklarımı..
_Sheriff_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NapolyonBonapart yorumu ()Bravo Feralya.. :- )
Vur şişeyi yere..
feralya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NapolyonBonapart yorumu ()Olsun hedef Vestel ana hedef 8.60..
muratfatih için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NapolyonBonapart yorumu ()Hedef güzel.. Vestel Ana direnç 8.55-8.60..
muratfatih için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NapolyonBonapart yorumu ()İzleyelim kardeş.. :- )
6.45
6.60
6.80
6.95
7.30
eskiciler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NapolyonBonapart yorumu ()Biliyorsun ben ana kağıt Vesteldeyim..
İzliyorum..
6.00dan 2 günde 6.34e değdi.. Çıkış sinyali bu..
muratfatih için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NapolyonBonapart yorumu ()Vestel, 2. Saatlik mum da tutunursa bir hamle daha gelir..
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NapolyonBonapart yorumu ()Vallahi tanımıyorum o arkadaşı.. Burada yazmıştı daha önce sanki..
muratfatih için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NapolyonBonapart yorumu ()Yok valla değilim kardeşim..
muratfatih için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NapolyonBonapart yorumu ()Vestel saatlik mum en üst 6.32 kapadı.. Sonraki muma bakalım..
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NapolyonBonapart yorumu ()Ben kimim ? Napolyon'um..
Yüzbaşı Tommiks'in atı Napolyon değil ama.. :)
muratfatih için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NapolyonBonapart yorumu ()6.21 ortalaması Vestel..
Oraya çekilebilir bence.. Orta vade hedef bozulmaz..
_Sheriff_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için NapolyonBonapart yorumu ()Dalgalanmalar ana hedefi bozmaz..
6.45
6.60
6.95
7.30
7.50
7.95
8.15..
Dikkatle izliyoruz..
NapolyonBonapart için cevaplandı (yorumu göster)