Üye adı:Murat717171
Kayıt tarihi:22 Ağustos 2018
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:2179
Üye puanı:154
Takipçileri:15
Takip edilen:58
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:4 Mart 1971
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:22 Gram altını var
Puan:4782,04 Nakit puanı var
T. Puan:136396,2348 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Murat717171 yorumu ()Rüzgar esse , kapı açık kalsa etkileniyor:)
Just_The_Facts için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Murat717171 yorumu ()Lüks bir araba geçerken bakanlar gibi de kalabilirler :))
MardinIi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Murat717171 yorumu ()Burada kimse kimseye suç bulmasın, tüm yazılanlar tahmin dir . hiç burada laf kalabalığına gerek yok.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Murat717171 yorumu ()Kısa ve net ışte bu kadar. Teşekkürler ustadim
AuRaTio için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Murat717171 yorumu ()Anladım ben onu :)
UsErNoTFoUnD için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Murat717171 yorumu ()Evet neden unuttunuz ki :))
UsErNoTFoUnD için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Murat717171 yorumu ()Her aldığınizi kar ile satinca bence hep karda si niz :)) bende mi Öyle yapsam ki acaba :)
UsErNoTFoUnD için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Murat717171 yorumu ()Günaydın , dün okudum bu yazınızı , tebrik ediyorum sizi , hayırlı günler
The_Apprentice için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Murat717171 yorumu ()Bende acemilik yanlışlar yaptım tabi , şimdi güzel insanları takip ederek bilgi sahibi oldum , insanlarda hırs yüksek olduğu sürece kaybeder bence. İyi günler bol kazanclar dilerim
Kereviz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Murat717171 yorumu ()Günaydın , evet katılıyorum , çok panik yapıyor lar
Kereviz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Murat717171 yorumu ()Hayırlı Günler , Hayırlı Cuma lar Abi
jANjAN_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Murat717171 yorumu ()Günaydın , sanki hangi yöne gideceğini bilmiyor gibi kur. Açılışı beklemekte fayda var gibi.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Murat717171 yorumu ()Buradan da dolar a geçilebilir, sonra parite düşünce misal 1.1340 gibi tekrar euro ya geçilir. Bende euro da yim , ama en para makas açtı geçemiyorum.
lion24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Murat717171 yorumu ()En parada gece makas yüksek
NUM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Murat717171 yorumu ()Günaydın , bende aynı düşünüyorum full çıkış
KaRHaNDeMiR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Murat717171 yorumu ()Çekilme den sonra hocam ? Gibi Gibi deseniz yeterli :)
Unicorn34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Murat717171 yorumu ()Sağolun hocam , bu süper ışte :)
MardinIi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Murat717171 yorumu ()Benimki en para mecbur banka açılışı bekliyorum. Yoksa satarım . neyseki düşmedi fazla
Zararkeş_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Murat717171 yorumu ()Olsun 35 den çıkmak dan iyidir
Zararkeş_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Murat717171 yorumu ()Olay büyük o zaman
Kaan14531995 için cevaplandı (yorumu göster)