Üye adı:Murad_20
Kayıt tarihi:24 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:227
Üye puanı:5
Takip edilen:6
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:25 Gram altını var
Puan:19,51 Nakit puanı var
T. Puan:153988,4725 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Murad_20 yorumu ()erdal hocam trkcam akenr ve maktk ne düşüyorsunuz
erdal262626 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Murad_20 yorumu ()Merhaba . TRKCAM son 1 haftadır hep düşüyor. Bu konuda ne düşüyorsunuz.
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Murad_20 yorumu ()Yarın hisseler toparlanır mı sizce ? baya bir zarar var
erdal262626 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Murad_20 yorumu ()maktk kaç olacak
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Murad_20 yorumu ()MAKTK hedefi kaçtır. destek ve dirençler neresidir rica etsem yardımcı olabilir misiniz?
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Murad_20 yorumu ()MAKTK alınmalı mı şuanda ne düşüyorsunuz yoksa karsan mı?
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Murad_20 yorumu ()Merhaba KARSAN ve MAKTK hakkında düşünceniz nedir. Hedefi var mı hedefe ulaşmış mı? KARSAN bugün büyük bir düşüş yaptı
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Murad_20 yorumu ()SLM arkadaşlar biri KARSAN hakkında bir şey söyleyebilir mi?
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Murad_20 yorumu ()slm KARSAN hakında ne düşüyorsunuz
erdal262626 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Murad_20 yorumu ()O zaman Trkcam almak mantıklı en uygunu bu hisse. şuanda 4.50 sizce birleşme olursa ne kadar olur
erdal262626 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Murad_20 yorumu ()anacam hedef kaç
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Murad_20 yorumu ()AKENR 1.90 maliyet ile beklesem mi?
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Murad_20 yorumu ()KRONT al önerisi var mı?
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Murad_20 yorumu ()odas ve adese hedefi kaç?
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Murad_20 yorumu ()adese ve odas nasıl?
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Murad_20 yorumu ()tşkler. OSTIM ı takipten çıkartıyorum. takip etmemi istediğin başka bir hisse var mı?
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Murad_20 yorumu ()hangi hisse bu
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Murad_20 yorumu ()Peki karsan OSTIM ve TRCAM hedef kaç?
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Murad_20 yorumu ()karsan nasıl?
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Murad_20 yorumu ()NTHOL önerir misiniz?
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)