Üye adı:Munzur02
Kayıt tarihi:30 Nisan 2017
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:1135
Üye puanı:91
Takipçileri:9
Takip edilen:36
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:21 Şubat 1983
Meslek:Kamu çalışanı
Yaşadığı yer:Adıyaman
Grm candır
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Munzur02 yorumu ()Cidden admin bende merak ettim neye göre yıldız dagıtıyorsun daha bir aydır siteye gelen arkadaslara yıldız veriyorsun bende sastım kaldım
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Munzur02 yorumu ()Sanirim bu seviyeden yukariya atmayacak artik cikayimmi ne dersin
Baron37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Munzur02 yorumu ()Suan kardayim
GUİDİNG_LİON için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Munzur02 yorumu ()Namazdaydim o zaman
Baron37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Munzur02 yorumu ()Dostum sence ddurum ne halen cikmadik euro dan
Baron37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Munzur02 yorumu ()Kirmastalim euro icin senin yorum nedir 5. 13 u gecermi
GUİDİNG_LİON için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Munzur02 yorumu ()Hele bi namaz kilalim namazdan sonra bakalim nolacak
Jimmy_tudeski_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Munzur02 yorumu ()Suan iyi kar yazdi gibi
Jimmy_tudeski_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Munzur02 yorumu ()Kirsin hadi tatarim 5. 15 yaparmi euro
Jimmy_tudeski_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Munzur02 yorumu ()5. 15 gelecekmi
Baron37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Munzur02 yorumu ()Tmm cuma namazindan sonra bakalim ne olacak dua ile birlikde
Jimmy_tudeski_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Munzur02 yorumu ()5. 069 dan euro ya gırdım sabah
Jimmy_tudeski_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Munzur02 yorumu ()Hayır eur dayım halen sana dedimya tatarım gbp almam için euro dan cıkıs yapmalıyım cıkayımmı diyr cvp vermedin
Jimmy_tudeski_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Munzur02 yorumu ()Alayım gbp
Jimmy_tudeski_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Munzur02 yorumu ()Gr larımı sattım
GUİDİNG_LİON için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Munzur02 yorumu ()Kirmastalım @GUİDİNG_LİON. Tlm yoktu ama sen al dedin biliyorum ama tlm kalmadı
GUİDİNG_LİON için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Munzur02 yorumu ()Bilmem alayım mı almam için eur dan cıkmam gerek ama
Jimmy_tudeski_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Munzur02 yorumu ()Bende gs liyim ama şampiyon olamayacak başakşehir sampiyon bu sene
Jimmy_tudeski_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Munzur02 yorumu ()Dostlar siz bana birsey önermediniz ama ben euro yapyım kendime altın uctu gitti fırsat vermeyecek almaya @Jimmy_tudeski_ @GUİDİNG_LİON
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Munzur02 yorumu ()Tatarım ilkokulda resin kactı @Jimmy_tudeski_ :)