Üye adı:Mülayim46
Kayıt tarihi:7 Nisan 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7380
Üye puanı:310
Takipçileri:72
Takip edilen:15
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Mülayim46 yorumu ()Hayırlısı olsun hocam takibimdesiniz
Kerembey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Mülayim46 yorumu ()Hocam gram artmış ise çok şükür azalmadıysa yine şükür
Kerembey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Mülayim46 yorumu ()Sorma hocam yine hiç satamadım gümüş satmayana acımıyor
Kerembey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Mülayim46 yorumu ()Hocam siz harika satış yapıyorsunuz aslında ama alışlarımız sıkıntı oluyor
Göktuğ_batin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Mülayim46 yorumu ()Orhun hocam satıp Altın almak mantıklı olurmu
Orhunn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Mülayim46 yorumu ()Ağzından bal damlıyor hocam :))
Göktuğ_batin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Mülayim46 yorumu ()Hocam yüzde 1.5 daha yükselmesini bekledim olmadı kısmet şimdi 621 üzerini takip ediyorum
Göktuğ_batin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Mülayim46 yorumu ()Hocam ben yine seyir tarafındayım 1 gram bile satamadım ismimin hakkını veriyorum korkusuz korkak İnan üzerime yapıştı
Orhunn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Mülayim46 yorumu ()Bende tam bunu soracaktım hocam
Orhunn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Mülayim46 yorumu ()Ama şunu birleş daha hatırlattı zarar kes özellikle büyük mebla nın GATA olduğunu
Göktuğ_batin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Mülayim46 yorumu ()Hocam şimdi Yarım saate 650 üstünde atsa 607 de olsa İnan şaşırmam gümüş hareketlerine karşı bağışıklık kazandık
Göktuğ_batin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Mülayim46 yorumu ()Hocam inşallah duam İnan 621 üstü kalışı izliyorum
Göktuğ_batin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Mülayim46 yorumu ()Hocam biz bilemedik de gümüş bizim gibi Sadık alıcısının kıymetini bilir inşallah geçen 6 lira vardı onunla bile gümüş aldım düşün:))
Göktuğ_batin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Mülayim46 yorumu ()Bence satan çok olursa yükseltiyorlar alan çok olursa düşürüyorlar
Göktuğ_batin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Mülayim46 yorumu ()645 de ilk parçamı çıkarım inşallah gelirse gelmezse düşeceğine kanaat getirirsen full çıkmayı planlıyorum düşüşte olduğu gibi yükselişte bazen uzun sürebiliyor yani kafam karma karışık
Göktuğ_batin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Mülayim46 yorumu ()Ben beklemedeyim hocam yine tavşan gibi ortada kaldım kalıcı olursa diye
Göktuğ_batin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Mülayim46 yorumu ()620 ilk alımımdı 648 den satıp 646 dan tekrar aldığımda ilk alımım zarar kes yetim di o yüzden 620 yi dillendirdim
Göktuğ_batin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Mülayim46 yorumu ()645 TL maliyetim takipteyim hayırlısı yüzde 1.5 daha yüksrlirse zarar tam manasıyla çıkıyor hayırlısı olsun
Göktuğ_batin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Mülayim46 yorumu ()Bereketli oldun hocam hayırlısı olsun
Göktuğ_batin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Mülayim46 yorumu ()Kaçtan çıktın hocam
Göktuğ_batin için cevaplandı (yorumu göster)