Üye adı:Muhtar58
Kayıt tarihi:31 Ekim 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:6855
Üye puanı:1102
Takipçileri:102
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Ekim 1983
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
Öncelikle şunu belirtmek isterim kesinlikle söylediğim hiç bir şey yatırım tavsiyesi değildir. Kendi kişisel görüşlerimdir. Herkes kendi riskini kendisi almalıdır.
Ons'lar ve gramlar bu seviyeler dip olup alım için uygundur orta uzun vade için
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Muhtar58 yorumu ()Gram'da 312! altı gelmedikce ben asla alım yapmayacağım 311 parcalı alımlara başlarım ytd benim düşüncemdir.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Muhtar58 yorumu ()Abd milyarlarca dolar sürmesi beklenirken piyasaya sence alınırmı?
cos_kaan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Muhtar58 yorumu ()Kım satabilmiş o rakamlardan veya 2.3 lira aşağısıda diyelim görmedinizmi banka makaslarını ve mobilleri bile kapattılar...
Q777 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muhtar58 yorumu ()C. tşkr emeğine sağlik dün kuveyt bir türlü aldirmadı nasip bugün girebilirim insallah...
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Muhtar58 yorumu ()Boş boş ekrana bakıyoz hadi iyi geceler elden bişey gelmiyor bari uykudan olmayalım :))
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muhtar58 yorumu ()dolar ve gram acayip iğne yaptı sterlin hiç tepki vermiyor.
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muhtar58 yorumu ()Kuveyt sterlin kurunu iptal etti neden?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Muhtar58 yorumu ()Bu nasil bir iğne?
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muhtar58 yorumu ()Kuveyt sterlin i cok makas farkı ile satıyor girmeyelim diye?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Muhtar58 yorumu ()Dikkatimi cekiyor cok düşecek veya çok cıkacak diyenlerin kimliğine bakıyorum ve yeni kaydolmuş ilk yorumuda ucacak yada fena düşecek oluyor ayıptır yazıktır sizler yüzünden bu insanlar illahlah ediyor.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Muhtar58 yorumu ()İkram yokmu? :)
admin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Muhtar58 yorumu ()Bu ney başkanım?
admin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Muhtar58 yorumu ()Sen bu gidişle hep telede bekliycen toprağım :) atı alan üskudarı gecti iyi yerler gelirse alırız beraber.
Adapazarlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Muhtar58 yorumu ()Kuveyt kuru iptal etmiş farkı 5'e cıkartmış vay bugünlerde gördük :(
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Muhtar58 yorumu ()Bildigimiz ayı değil balina tuzağı olabilir .. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Muhtar58 yorumu ()Kuveyt benim sikayetime karsılık mesaj atmış mecbur kaliyoruz demiş :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Muhtar58 yorumu ()! olalım bunlar para dağıtmaz. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Muhtar58 yorumu ()Felaketler tellalı gandalff yüzüklerin efendisinde dediğin gelirse sana kadayıf üstüne kaymak :)
şanslı1986 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Muhtar58 yorumu ()Yok pazarcı kardeşim sabırla izliyorum..
Adapazarlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muhtar58 yorumu ()@Aytaç_fb41 ustam size dün yazdım sanırım göremediniz buradan 50 binliralik alıp 2 hafta beklecğim siz alsata karışmıyorsunuz biliyorum yinede fikriniz onemli?