Üye adı:Mrtbkr
Kayıt tarihi:20 Mart 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:49
Üye puanı:9
Takipçileri:2
Takip edilen:25
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Profesyonel (Sağlık, tıp, hukuk vb.)
Yaşadığı yer:Kocaeli
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10428,14 Nakit puanı var
T. Puan:10428,14 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mrtbkr yorumu ()Allah razı olsun üstad. Dönüşünüzü sabırsızlıkla bekliyor olacağız.
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mrtbkr yorumu ()Allah'a emanet ol @karaboğa üstad
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mrtbkr yorumu ()@karaboğa üstad sayende zararları çıkaracam inşaallah. Hakkını helal et. :)
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mrtbkr yorumu ()5. 85 ten yarısını verdim
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mrtbkr yorumu ()Koşmaya başladı :)
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mrtbkr yorumu ()Dört nala koşuşunu izlemek istiyorum :)
euroDeniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mrtbkr yorumu ()Flap hareketlendi. :) @karaboğa @euroDeniz
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mrtbkr yorumu ()Kozal 36. 76 şu an. Alalımmı üstad?
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mrtbkr yorumu ()Hadi bakalım inşaallah :)
euroDeniz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mrtbkr yorumu ()@karaboğa üstadın geçmiş yazılarını okursan, sana yol gösterecektir.
darkbluee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mrtbkr yorumu ()Eyvallah üstad :)
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mrtbkr yorumu ()9. 10 destek oldumu sizce. ? 2. alımı buradan yapsam diyorum, ne dersiniz
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mrtbkr yorumu ()Gerel 4. 60 üstüne attı. @karaboğa
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mrtbkr yorumu ()İyi haberlerini bekliyoruz :)
euroDeniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mrtbkr yorumu ()Aynen :) 8. 70 aldım sayenizde.
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mrtbkr yorumu ()Şu an 8. 95. 9. 10 a doğru gidiyoruz hektaşta
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mrtbkr yorumu ()Teşekkürler @karaboğa üstad. Sayende öğreneceğiz bu işi :)
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mrtbkr yorumu ()İste bu yüzden üstad diyorum @karaboğa kardeşim. :)
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mrtbkr yorumu ()Sabirsizlikla bekliyoruz :)
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mrtbkr yorumu ()Selam @karaboğa üstad. Yorumunuzu okuyunca üzüldüm. Sayfanın, sizin ve sizin gibi konusuna hakim, bilgili ve ky ya karşılıksız yardımcı olmaya çalışan uzman kişileri kaybetmek istemez kanaatindeyim. Fikir, yorum ve bilginiz benim için çok önemli ki; bist teki yatırımlarımı yalnızca sizin yorumlarınız doğrultusunda yapıyorum ve yeni yazılarınızı da sabırsızlıkla bekliyorum. Pire için yorgan yakılmaz bence. Kaliteyi yükseltmek, kaliteli insanlarla olur.
Onlarıda kaybedersek, kalite ve seviyeden bahsedilemez diye düşünüyorum. Saygı ve selamlarımla @admin , @karaboğa
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)